مدیر ورزشی ایتالیا نگرانی ها در مورد انتقال کیم مین جائه به منچستریونایتد را کاهش داد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

به نظر می رسد که کیم گزینه اصلی تن هاگ است در حالی که دیاسی برنامه پشتیبان او است و بعید است که یونایتد با توجه به بودجه نقل و انتقالات محدود، معامله ای را برای هر دو تحریم کند.

https://thepeoplesperson.com/2023/06/08/italian-sporting-director-allays-fears-over-kim-min-jaes-manchester-united-move-265066/ منبع:

کاپیتان باشگاه آینده هری مگوایر پس از اینکه این مرد انگلیسی عملاً به مدافع انتخابی پنجم سقوط کرد و تنها 16 بار به میدان رفت، نامشخص است.

قدرت هوایی این بازیکن فرانسوی در محوطه جریمه و توانایی موقعیت یابی کمک زیادی به شیاطین سرخ کرد، اما چیزی که تیم را ناامید کرد، رکورد وحشتناک مصدومیت او بود.

در صورت جدایی مگوایر، یونایتد به یک جایگزین برای واران نیاز دارد

در حالی که ظهور دیاسی باعث تردید در مورد انتقال این بازیکن کره جنوبی شده است، انریکو فدله، وکیل سابق و مدیر ورزشی ایتالیایی فاش کرد که ستاره ناپولی قطعا به منچستر خواهد آمد.

آیا انتقال قریب الوقوع اکسل دیاسی به منچستریونایتد، انتقال کیم مین جائه به شیاطین سرخ را منفجر می کند؟

کیم مین جائه قهرمان سری آ از ناپولی، قبل از ظهور نامش، به نظر می‌رسید که انتخاب ارجح باشد، با گزارش‌های متعدد مبنی بر اینکه شیاطین سرخ روی بند آزادسازی او فقط موضوع زمان هستند.

کیم اولین انتخاب با Disasi گزینه پشتیبان

در بیشتر موارد، به نظر می رسید که هلندی ترجیح می داد با لیساندرو مارتینز، برندگان جام جهانی همکاری کند رافائل واران به ویژه آرژانتینی با دفاع و پاس های تهاجمی خود را تحت تاثیر قرار داد.


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، ممکن است بر اساس آنچه در اولین فصل هدایتش شاهد بوده، مجبور به تغییر خط دفاعی شود.

او سمت چپ وسط مورد علاقه خود را از دست داد و بیشتر گزارش ها نشان می دهد که او در تابستان در راه است و باشگاه به دنبال جمع آوری پول از طریق فروش بازیکنان است.

اگر او در نهایت جدا شود، یک مدافع میانی دیگر مورد نیاز خواهد بود شخص مردم اخیرا گزارش شده است که اکسل دیاسی از موناکو به عنوان یک مدعی غافلگیرکننده برای انتقال به اولدترافورد ظاهر شده است.

کره جنوبی قبلاً رفته است، او همه کارها را با انگلیسی ها انجام داده است، نگران نباشید. در بدترین حالت، آنها دو مدافع خواهند خرید رادیو مارت (h/t منطقه ناپولی).

این بازیکن 30 ساله در مجموع 15 بازی را به دلیل سه مصدومیت مجزا از دست داد، در حالی که در طول رقابت ها تنها 24 بار 90 دقیقه را پشت سر گذاشت.