مطهری: کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم


سرویس خبر شماره: 2017030
6 مه 1403 در 3:12 ب.ظ.
2000 |

8نقطه نظر

هواداران باید انتظار داشته باشند:

حمید مطهری سرمربی جدید تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن شرکت کرد.

مطهری: کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با ذوب شرکت کرد و اولین نشست خبری پس از پیوستن به تراکتورسازی را برگزار کرد.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: بسیار خوشحالم که به عنوان سرمربی در خدمت تراکتور و هواداران پرشورش هستم. دوست دارم آنها مثل همیشه در رده دوازدهم قرار بگیرند، تراکتور برای مدت طولانی مدعی جام حذفی بوده است، بازی جام حذفی شروع خوبی خواهد بود و راهی میانبر برای قهرمانی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته کادرفنی این تیم اضافه شد، ادامه داد: از کادرفنی سابق تراکتورسازی و آقای خمز تشکر می کنم، بازیکنان با انگیزه زیادی کار می کنند و به من امیدواری می دهند، بازیکنان مستعد و توانمندی هستند و باید با عملکرد خوب در زمین حضور داشته باشند. برای جلب رضایت هواداران برای تیم بجنگید.

مطهری افزود: ذوب آهن را آنالیز کرده ایم، آنها تیم خوبی هستند، بازیکنان باید از همه نظر برای این دیدار آماده باشند و با دل و جان برای تیم تراکتورسازی خوب بازی کنند، مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.

2014326

وی در خصوص شناخت خود از تراکتور گفت: من سرمربی تیم ملی بودم و باید همه تیم ها را زیر نظر داشتیم و شناخت خوبی از تراکتور و سایر تیم های لیگ برتری دارم. بیایید مثل این باشگاه نتیجه بگیریم.

مطهری در خصوص حال و هوای تراکتورسازی گفت: هواداران تراکتورسازی باید مدل متفاوتی از این بازی ببینند، ما در لیگ شانس داریم به عقب برسیم اما جام حذفی یک بازی تک بازی است و باید همدلی کنیم. به گذشته نگاه نکن، من به آینده نگاه می کنم، ذوب. آهان تیم قدرتمندی است و باید آنها را شکست دهیم.

مطهری در خصوص یحیی گل محمدی گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد، آقای گل محمدی و مدیریت باشگاه در این زمینه مصاحبه کرده اند، اجازه بدهید بیشتر صحبت نکنم.

با توجه به این سوال که چرا پیشنهاد تراکتورسازی را برای حضور در تیم ملی ترجیح دادید؟ اما این بار با او صحبت کردم، برایم مهم نیست که سرمربی باشد یا دستیار و به دنبال کمک به تراکتور هستم.

1886117

مطهری در خصوص حضور چند شاگردان سابقش در تراکتور گفت: تیم ما متحد است و همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. شیری بازیکنان توانمندی هستند، شجاع ستون ما در تیم ملی بود. در کنار این نفرات، جوانان خوبی مثل مهدی هاشم نژاد و بازیکنان خارجی باکیفیتی مثل ریکاردو آلوز و گوستاوو هم داریم. انتظارات تراکتورسازی بالاست و قول می دهم تیمی متحد داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید که تراکتور مستحق حضور بازیکنان زیاد در تیم ملی است؟ . همیشه انتقاداتی به لیست تیم ملی وجود داشته است و باید یاد بگیریم به نظرات مربیان تیم ملی در گذشته و حال احترام بگذاریم.

مطهری در پایان گفت: سبک فوتبال مورد علاقه خود را قبلاً نشان داده ام، برای فوتبال کلاسیک نیاز به زمین های خوب داریم، حالا مهم این است که از شرایط فعلی خارج شویم و شاید برای مدت کوتاهی از فلسفه خود دور شویم. در حالی که. زمان، با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران این اتفاق خواهد افتاد.

مجله اخبار فوتبال داخلی