در تراکتورسازی سعی می کنم کمتر صحبت کنم و بیشتر کار کنم/باید با تمام وجود برای هواداران بجنگیم


حمید مطهری سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ابتدا باید بگویم که خوشحالم در خدمتم. تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و مشتاقش به عنوان یک مدیر فنی، دوست دارم مثل همیشه از 12 تیم خود حمایت کنند. ما دوست داریم که هواداران مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند، از شما خسته نباشید، به خمس و همکاران محترمش می گویم و برای او و همکارانش آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: از روز گذشته که به تیم پیوستم در تمرین اول همه چیز فراتر از حد انتظارم بود و بازیکنان امیدوار بودند. تراکتورسازی بازیکنان شایسته ای دارد و باید آن را در چمن سبز نشان دهد و با دعوا و نتایج خوب هواداران را راضی کند. من مسابقات را رصد کردم و امروز آخرین جلسه آنالیز خود را برگزار خواهیم کرد. بازیکنان ما باید از هر طریق ممکن برای دیدار فردا آماده شوند و سرشان را به تیم محبوب تراکتور بدهند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به حضورش در تیم ملی گفت: من مربی تیم ملی بودم به همین دلیل همه تیم ها را به خوبی رصد کردم. من تیم را خیلی خوب می شناسم اما این شناخت باید ارتقا یابد، باید با برنامه به کارمان ادامه دهیم تا نتایج در خور نام تراکتور باشد.

مطهری در واکنش به مصادف شدن حضورش در تراکتور با تولدش خاطرنشان کرد: ممنون که همه چیز را دنبال می کنید. من به ریاضیات و محاسبات علاقه دارم، بنابراین اتفاق خوبی بود که حضورم در تراکتور با تولدم مصادف شد. در تراکتور سعی می کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم. از هواداران تراکتورسازی می خواهم بازی فردا با ذوب آهن را جور دیگری ببینند چرا که بر خلاف مسابقات قهرمانی فرصتی برای جبران نیست. همه ما دوست داریم تراکتور موفق شود. من به عقب نگاه نمی کنم، من به جلو نگاه می کنم و امیدوارم بهترین ها برای ما رقم بخورد. ما باید برنده شویم تا هواداران را خوشحال کنیم.

مطهری: در تراکتور سعی می کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم/با جان و دل برای هواداران بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل محمدی دستورات تمرینی به او می دهد، گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و اگر اجازه بدهید بیشتر از این سوال صحبت نمی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل خرابی تراکتور چیست؟ وی گفت: همه تیم ها دارای مشکلات و عناصر مثبت و منفی هستند. ما مشکلات را می شناسیم و سعی می کنیم نقاط ضعف خود را در تمرینات اصلاح کنیم تا هر چه سریعتر به تیم خوبی تبدیل شویم.

مطهری افزود: سال گذشته در روز تولدم به تیم ملی رفتم و به درخواست قلانوی به تیم ملی اضافه شدم و با افتخار کار کردم. قبل از تراکتور دو پیشنهاد داشتم. برایم مهم نیست که به عنوان سرمربی یا دستیار اول کار کنم، تنها هدفم کمک به تراکتور است. می دانم که با بازیکنانی که در تیم می بینم می توانیم عملکرد مثبتی داشته باشیم.

قلنوی در پاسخ به این سوال که مربی تیم فوتبال تراکتورسازی مخالف حضور او در این تیم نبود؟ وی گفت: با پیشنهادات قبلی مخالف بود اما به دلیل حضورم در تراکتور با وجود تماسی که با قلعهنوی داشتم متاسفانه نتوانستم با او صحبت کنم و اجازه بگیرم.

وی در خصوص همکاری مجدد با بازیکنانی که پیش از این در پرسپولیس با آنها کار کرده است، خاطرنشان کرد: ما تیمی متحد هستیم و همه بچه ها برای ما ارزشمند هستند. ما قبلاً با بچه های زیادی کار کرده ایم. همه بازیکنان توانمند هستند، 2-3 بازیکن خوب خارجی داریم و جوان های ارزشمندی هم داریم و به آنها گفتم باید خیلی بیشتر توانایی های خود را نشان دهند. همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و قول می دهم تیمی متحد باشیم که این مهم است.

مطهری در پاسخ به اینکه تراکتورسازی مستحق حضور بیشتر در تیم ملی است، گفت: تیم ملی شرایط متفاوتی دارد، تراکتور بازیکنان توانمندی دارد، اما به کسانی که در تیم ملی کار می کنند این حق را بدهید که تلاش کنند بهترین کار را انجام دهند. ما حق انتخاب داریم هر چند همیشه انتقاداتی وجود داشته است اما باید یاد بگیریم به نظرات مربیان تیم ملی احترام بگذاریم. در اینکه بازیکن شایسته ای از تیم ملی کنار گذاشته شد شکی نیست اما این موضوع را نباید موضوع خاصی دانست، سلیقه ای است.

مطهری: در تراکتور سعی می کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم/با جان و دل برای هواداران بجنگیم.

مربی فوتبال تیم جدید تراکتورسازی چگونه خواهد بود؟ وی تصریح کرد: فکر می کنم سفر و تاریخ ما نشان می دهد که فلسفه فوتبال ما چیست. برای بازی کردن فوتبال کلاسیک و خوب، مطمئناً به زمین های خوب برای بازی فوتبال مالکیت نیاز دارید. مهم این است که بتوانی تراکتور را از این شرایط دور کنی و بتوانی برای مدتی از فلسفه خود فاصله بگیری، اما مهم تغییر شرایط است و مطمئن هستیم که این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تدارکاتی برای رویارویی مجدد با ذوب آهن در جام حذفی انجام شده تا تیمش دوباره در تبریز مقابل اصفهانی غافلگیر نشود؟ و آیا تیمش برای بازی فردا ضربات پنالتی را تمرین کرده است؟ وی گفت: بله، یکی از تمرینات امروز ما گرفتن پنالتی است اما تلاش می کنیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم اما فوتبال همین است. به تعدیل فکر کرده ایم تا تراکتور دچار اتفاقات دو هفته پیش نشود. تیم ذوب آهن قابل احترام است اما مهم این است که بتوانیم شرایط خود را تغییر دهیم. من دیروز به تیم ملحق شدم و دوست دارم توقعات منطقی باشد، وقتی مسئولیت را بپذیرم برای هر کاری آماده هستم. تجربه کار در تیم های بزرگ را دارم و انشالله اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

مطهری با توجه به اینکه تراکتور در زمان خمس بازی های خود را جلو انداخت، آیا تراکتورسازی با کادر فنی جدید به همین رویه ادامه خواهد داد؟ وی گفت: ابتدا باید یاد بگیریم به فلسفه مربیان احترام بگذاریم. هرکسی فلسفه خودش را دارد، فوتبال عناصر مختلفی دارد و شاید یک روزی پرپرس بازی کنیم و این بستگی به شرایط تیم و حریف دارد. شما باید با تحلیلی که از تیم مقابل و تیم خودتان دارید استراتژی های خود را مشخص کنید و همه چیز به شرایط تیم خودمان و حریف بستگی دارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان درباره غیبت های تیمش در بازی فردا گفت: تا جایی که می دانم غایب نداریم، فقط حسینی مصدوم است اما بقیه بچه ها هم بازی از راه رسید و نیاز داریم تا به او کمک کند تا وضعیت خود را بهبود بخشد. همه بچه ها آماده و با انگیزه هستند و از هواداران می خواهیم که فردا بیایند و روز جدیدی خلق کنند. ما باید با تمام وجود برای هواداران بجنگیم.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از تبریز; گل محمدی با استقلال بازی می کند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال