“شما نمی توانید این را بپذیرید” – ویرجیل فن دایک می گوید لیورپول لیاقت قهرمانی در لیگ را ندارد – لیورپول اف سی

ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، پس از شیوه غیرقابل قبولی که بازیکنان اجازه دادند فصل به پایان برسد، اعتراف کرد که آنها شایسته قهرمانی در لیگ برتر نیستند.

درست بیش از یک ماه پیش، آنها به دنبال یک چهار گانه بی سابقه اما بعید بودند، اما یک هفته پس از خروج از اروپا، امیدهای آنها برای قهرمانی در لیگ برتر پس از باخت 2-0 مقابل اورتون در 244 امین دربی مرسی ساید، از بین رفت.

در حال حاضر سومین محبوبیت در رقابت قهرمانی، شکست به این معنی است که فصل آخر یورگن کلوپ احتمالا تنها با جام کارابائو به پایان می رسد و فن دایک از بی اشتهایی عمومی برای عقب بردن چیزها به نفع خود در گودیسون پارک انتقاد کرد.

«بازی‌هایی مانند این‌ها هستند، حداقل حداقلش مبارزه است. کاپیتان هلند گفت: ما در بسیاری از لحظات بازی کمبود آن را داشتیم.

اگر مثل ما بازی کنید، واضح است که حتی اگر دوباره دو یا سه موقعیت واضح ایجاد کنیم، لیاقت بردن لیگ را ندارید.

زمان بحران فرا رسیده است و ما به اندازه کافی خوب نبوده‌ایم که موقعیت‌ها را به پایان برسانیم، در نحوه دفاع با هم و همچنین مبارزه. من فکر می کنم ما باید خیلی بیشتر نشان دهیم.

اما ما باید در آینه نگاه کنیم و هر یک از ما باید اینطور فکر کنیم… گوش کن، نمی‌توانی این را بپذیری. شما نمی توانید روشی را بپذیرید که ما اجازه دادیم فصلمان به پایان برسد.»

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 24 آوریل 2024: ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، زمانی که اورتون گل دوم تیمش را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول، دویست و چهل و چهارمین دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

تیم کلوپ به نظر می رسد که آنها در ماه گذشته خالی بوده اند و در عین حال فاقد برتری بالینی هستند که برای مدت طولانی یک علامت تجاری بوده است.

علیرغم ایجاد چند موقعیت که در نیمه اول نتوانستند از آن استفاده کنند، اما پس از استراحت، مانند پیروزی هفته گذشته لیگ اروپا مقابل آتالانتا در برگامو، زمانی که باید کسری 3-0 بازی رفت را جبران کنند، آنها را از دست دادند، اما فقط موفق شدند. یک هدف.

لیورپول چند ماه است که خوب بازی نمی کند و چند نتیجه را از آتش بیرون آورده است، اما در زمان کلیدی به طرز نامشخصی از بین رفته است.

بدیهی است که این ترکیبی از همه چیز است. ون دایک اضافه کرد که شما نمی توانید یک انگشت روی آن بگذارید.

این اعتماد به نفس، بی‌تجربه بودن، چالش‌ها، شاید ترس از اشتباه کردن در این بخش از فصل است. من نمی دانم.

“این ترکیبی است اما ما را به موقعیتی می رساند که نمی توانیم این را بپذیریم.

“ما باید کنار هم بمونیم. ما نمی توانیم گروه هایی داشته باشیم که یکدیگر را سرزنش کنند، زیرا کار اینطور نیست. این یک کار تیمی است و من کسی را سرزنش نمی کنم.

من ما را به عنوان یک تیم، به عنوان یک گروه مقصر می دانم. همه باید در آینه نگاه کنند. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم فصل اینطور تمام شود.»

https://www.thisisanfield.com/2024/04/you-cant-accept-this-virgil-van-dijk-says-liverpool-dont-deserve-to-win-league/ منبع: