مورایس بالاخره این شغل را انتخاب کرد



سرویس خبر شماره: 1848733
25 اکتبر 1401 @ 5:45 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با خارج شدن نیلسون از رقابت؛

مورائیس در سه بازی اخیر از زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرده است.

مورایس بالاخره این شغل را انتخاب کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل سپاهان با حضور رناتو و دانشگر در قلب خط دفاعی آغاز شد، اما زمانی که 6 هفته ابتدایی این رقابت ها به پایان رسید و وارد تعطیلات فیفادی شدیم، مشخص بود که ‘با توجه به تغییرات زیادی که انجام شده است. توسط کادر فنی سپاهان در قلب خط دفاعی ایجاد شده توسط تیمش، ارزیابی لازم از بازیکنان این پست هنوز قطعی نشده است.
در این بین اگرچه رناتو داسیلویرا همیشه یکی از بازیکنان ثابت سپاهان بوده است، اما مورایس در هر بازی زوج خود را تغییر داده است و در شرایطی که وجود دارد توصیه می‌شود زوجی که در قلب خط دفاعی قرار دارند تغییر زیادی نکنند. هماهنگی و درک بازی یکدیگر خب این اصل در شش هفته اول در سپاهان به هیچ وجه رعایت نشد و نتیجه این شد که بعد از دو برد در دو هفته اول، این تیم نتیجه ای بهتر از سه تساوی کسب نکرد. و ضرر در چهار هفته باقی مانده.

با شروع مجدد مسابقات، حضور داسیلویرا و محمد دانشگر دیده شد و این ترکیب که سومین پیروزی طلایی پوشان اصفهانی را رقم زد، در دو دیدار بعدی مقابل پرسپولیس و صنعت نفت آبادان نیز تکرار شد که با تساوی به پایان رسید. و یک پیروزی خارج از مسابقات.
یکی از مشکلات سپاهان در اولین بازی های فصل، تغییرات فراوان در خط دفاعی، خط هافبک و همچنین خط آتش این تیم بود و حالا با ثبات خط دفاعی، وضعیت بهتر به نظر می رسد و این مشکل در حال سرایت به دیگر خطوط تیم فوتبال سپاهان است.



مجله اخبار فوتبال داخلی