نات فیلیپس چهارمین انتقال قرضی دوران حرفه ای لیورپول را پس از جدایی از سلتیک انجام داد – لیورپول اف سی

نات فیلیپس لیورپول را برای ادامه فصل به صورت قرضی ترک کرد و این مدافع میانی پس از یک دوره ناموفق در سلتیک راهی چمپیونشیپ شد.

فیلیپس در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان مدافع میانی اضطراری برای سلتیک معرفی شد و هرگز به برنامه های برندان راجرز نپرداخت.

یک قرارداد کوتاه مدت منادی هشت بازی بود، با بدشانسی 26 ساله که در چهارمین بازی خود گل به خودی به ثمر رساند، در حالی که آخرین بازی او اولین شکست لیگ فصل را برای باشگاه به ارمغان آورد.

با بازگشت به لیورپول در اوایل این ماه، یورگن کلوپ حدس می زد که فیلیپس می تواند در باشگاه مادرش بماند.

اما با درخشش جارل کوانسا در غیاب جوئل ماتیپ و کاهش مصدومیت های مدافع کناری کلوپ، تصمیم گرفته شد تا شماره 47 دوباره به صورت قرضی برود.

کاردیف هر دو بلکبرن و لیدز را شکست داده و فیلیپس را به توافق رسانده است.

لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 15 آگوست 2022: ناتانیل فیلیپس از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او احتمالاً نقش اول را در خط دفاعی سرمربی ارول بولوت خواهد داشت، با تنها سه گزینه دیگر متخصص میانی در تیم از جمله اولی دنهام، بازیکن جوانی که از داندی یونایتد به طور قرضی فراخوانده شد.

بولوت مجبور شده است در این فصل از رایان وینتل هافبک و پری انگ و جامیلو کالینز از مدافعان کناری استفاده کند.

لیورپول امیدوار است زمان بازی مورد نیاز فیلیپس را در این مرحله از حرفه خود فراهم کند، زیرا او تقریباً به طور قطع در تابستان به سمت خروج دائمی می رود.

این چهارمین انتقال قرضی او است که قبلاً نماینده اشتوتگارت، بورنموث و سلتیک بوده است، در حالی که او قبل از پایان فصل 27 ساله خواهد شد.

میلان، ایتالیا - سه شنبه، 7 دسامبر 2021: ناتانیل فیلیپس (L) لیورپول و زلاتان ابراهیموویچ 40 ساله از میلان؟  در جریان بازی روز ششم لیگ قهرمانان اروپا از گروه B بین آث میلان و لیورپول در ورزشگاه سن سیرو.  لیورپول 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اگرچه تغییر سرمربی در تابستان امسال در لیورپول انجام خواهد شد، اما احتمال کمی وجود دارد که هر فرد جدیدی فیلیپس را به عنوان گزینه بلندمدتی بالاتر از هسته اصلی ویرجیل فن دایک، ابراهیما کوناته، جو گومز و کوانسا در نظر بگیرد.

کاردیف در حال حاضر در میانه جدول چمپیونشیپ قرار دارد و بازی بعدی خود در خارج از خانه مقابل واتفورد در روز شنبه برگزار می شود.

فیلیپس پس از مارکو گروجیچ، هری ویلسون و شی اوجو، چهارمین بازیکن لیورپول است که در دوران مربیگری کلوپ به صورت قرضی به کاردیف پیوست.

بهترین ها، نات.

https://www.thisisanfield.com/2024/01/nat-phillips-completes-4th-loan-move-of-liverpool-career-after-celtic-exit/ منبع: