هافبک تیم ملی قطر: ما تحت فشار زیادی هستیم!


سرویس خبر شماره: 1993356
21 ژانویه 1402 در 2:30 A.M.
499

0نقطه نظر

این برای تیم قهرمان طبیعی است.

هافبک تیم ملی فوتبال قطر ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند به اهداف خود در جام ملت های آسیا دست یابد.

هافبک تیم ملی قطر: ما تحت فشار زیادی هستیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی قطر در گروه اول جام ملت های آسیا به مصاف تیم های چین، تاجیکستان و لبنان می رود و در این دور از رقابت ها به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی و قهرمانی با حضور در ترکیب تیم هایی خواهد بود. دو فصل متوالی قهرمان شد.

عبدالعزیز هاتم ، بازیکن 33 ساله تیم ملی قطر ، در مورد شرایط این تیم صحبت کرد و گفت: همه تیم ها قطر را به عنوان قهرمان و یکی از بهترین کاندیداهای این رقابت می بینند. بنابراین تمام فکر ما بر حفظ عنوان قهرمانی است اما قدم به قدم این مسابقات را پیش خواهیم برد.

این بازیکن که از سال 2009 در تیم ملی قطر حضور دارد، در ادامه در مورد فشارهایی که به این تیم وارد می شود، گفت: این تیم در دوره گذشته بر خلاف دوره فعلی تحت فشار نبوده است زیرا در بین تیم ها نبوده است. نامزدهای قهرمانی یا حتی مسابقات. اما فشار بخشی از فوتبال است و طبیعی است که هر تیمی که عنوان قهرمانی را در اختیار دارد این لحظات را تجربه کند.

هافبک تیم الریان ادامه داد: سعی می کنیم با مثبت اندیشی فشارها را مدیریت کنیم تا به سطح مطلوب برسیم. ما با مشکلات زیادی از سوی رقبای خود مواجه خواهیم شد، اما فعلا روی بازی افتتاحیه تمرکز کرده ایم و سپس به بقیه مسابقات نگاه خواهیم کرد.

او اضافه کرد: امیدوارم با تکرار سناریوی فصل گذشته در فینال به مصاف تیم ژاپنی برویم و امیدوارم هواداران قطری را که مطمئناً در سکوها حضور خواهند داشت خوشحال کنیم. حمایت از طرفداران بسیار مهم است، آنها به ما کمک می کنند در سطوح استثنایی بازی کنیم.

در پایان ، این بازیکن در مورد بهترین لحظات کار خود صحبت کرد: بهترین لحظه برای من حضور در تیم ملی در جام ملت های آسیا 2019 امارات و همچنین گلی بود که به کره جنوبی زدم. این گل بهترین گلی بود که به تیم ملی زدم.

مجله اخبار فوتبال خارجی