پوچتینو با انعکاس دلهره آور مورینیو به لیورپول هشدار داد

یکی از اظهارنظرهای مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار چهارشنبه شب چلسی از آنفیلد، ممکن است باعث شود هواداران لیورپول به سخنان ژوزه مورینیو 10 سال پیش بازگردند.

لندنی‌های غربی اولین حریف قرمزها در لیگ برتر را از زمانی که تایید شد که یورگن کلوپ در پایان فصل از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، ارائه می‌کنند، اطلاعیه‌ای که پیروزی یکشنبه در جام حذفی مقابل نوریچ را به یک رویداد احساسی در L4 تبدیل کرد.

بعدازظهر امروز، سرمربی آبی ها در صحبت با خبرنگاران اعلام کرد که قصد دارد در رژه LFC باران ببارد، درست مانند یک دارنده قبلی این عنوان در آنفیلد در سال 2014.

پوچتینو (از طریق football.london) گفت: این یک بازی ویژه برای او (کلوپ) است. تا آخرش، همیشه خاص خواهد بود. هر بار که آنها در آنفیلد بازی می کنند، قرار است همیشه یک مهمانی باشد، جشن بگیرند، و تمام عشقی را که احساس می کنند به او بدهند، هواداران نسبت به او احساس می کنند و فکر می کنم سزاوار آن است.

اما ما فکر می کنیم که باید به آنجا برویم و بازی را ببریم. متأسفیم، اما ما نمی خواهیم در این جشن شرکت کنیم یا بخشی از آن باشیم. ما می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی را ببریم.”

بیشتر بخوانید: بولو زندن در ترنت، زوبوسلای، یک مدافع میانی بالقوه و شانس قهرمانی لیورپول

بیشتر بخوانید: “من یک مزیت دارم…” – رافائل بنیتز ادعا می کند که اطلاعات “درونی” در مورد خروج کلوپ از لیورپول دارد.

سخنان پوچتینو بازتاب مورینیو از آوریل 2014 است، زمانی که به عنوان سرمربی چلسی که در جریان قهرمانی لیورپول در لیگ برتر به آنفیلد رفته بود، قول داد “پارتی آنها را نابود کند” (دیلی میل).

متأسفانه، پرتغالی به اندازه حرفش خوب عمل کرد و تیمش موانع را مهار کرد و پیروزی 2-0 را به دست آورد که نشان دهنده آغاز پایان امیدهای ما برای قهرمان شدن بود و قهرمانی او را از دست داد. جشن‌هایی که در آن روز در جلوی پایان دور برگزار می‌شد، فقط به زخم‌ها نمک پاشید.

بعید است سرمربی فعلی آبی ها در صورت پیروزی فردا شب آنقدر کوچک باشد و مطمئناً تیمش به اندازه تیمی که مورینیو یک دهه پیش مقابل LFC فرستاده بود منفی منفی نخواهد داشت، اما او همچنان امیدوار است که روحیه را احضار کند. آن پیروزی و پرتاب یک آچار برای کلوپ و قرمزها.

لیورپول در هشت دیدار اخیر خود نتوانسته است چلسی (بدون استفاده از پنالتی) را شکست دهد، بنابراین ما در مورد چالش سختی که می توانیم در آنفیلد انتظار داشته باشیم توهم نداریم.

با این حال، با فاصله هشت پله ای و 17 امتیازی بین دو تیم در جدول رده بندی فعلی لیگ برتر، امیدواریم با سوت تمام وقت چهارشنبه، این برتری در جدول امتیازات منعکس شود.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آخرین مورد عثمان دیوماند، آنچه کلوپ از خرید مدافع میانی بعدی نیاز دارد و خیلی چیزهای دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/01/30/pochettino-chelsea-spoil-klopp-party/ منبع: