چگونه چلسی می تواند با ژائو فلیکس و خریدهای جدید صف آرایی کند – Talk Chelsea

فلیکس به صورت قرضی به این تیم ملحق می شود و مستقیماً امروز در تمرینات چلسی کار می کند و انتظار می رود فردا زمانی که چلسی سفر کوتاهی را برای رویارویی با فولام انجام دهد، برای تیم بزرگسالان در دسترس باشد.

اگر اتفاقاً من بهترین تیم خود را انتخاب می کردم، لوئیس هال قطعاً در آن شروع می کرد و شاید حتی کارنی چوکوومکا. اما من هیجان زده هستم که ببینم برخی از این خریدهای جدید چه کاری می توانند انجام دهند و آیا می توانند تأثیر بگذارند.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/how-chelsea-can-line-up-with-joao-felix-and-new-signings/ منبع:

و پس از آن، شما افرادی مانند رحیم استرلینگ، وسلی فوفانا و غیره را خواهید داشت که پس از بازگشت از مصدومیت، به بازی بازگردند، اما دادن فرصت به تعدادی از این خریدهای جدید و همچنین برخی از بازیکنان جوان تا آن زمان، باعث می شود تا اوضاع را ادویه کنید و چیزی به چلسی بدهد. جدید.

بدیهی است که پس از بازگشت ریس جیمز، او برای سزار آزپیلیکوئتا خواهد بود. اما تا آن زمان، این می تواند شرایط را برای چلسی و پاتر در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند، تازه کند.

چلسی قبلاً چند بازیکن را در ژانویه امسال خریداری کرده است و برنامه هایی برای ورود حتی بیشتر پس از آن دارد.

چلسی - فولام شی

فلیکس می تواند در یک نقش آزاد در پشت فوفانا پرسه بزند، که همانطور که گفتم وقتی آخر هفته به میدان رفت ظاهر خوبی داشت. هنوز فکر می‌کنید که او کمی خام است و هیئت منصفه در حال حاضر بیرون می‌ماند، زیرا پاتر او را ارزیابی می‌کند، اما چرا فردا شب از تعطیلی به او اجازه ندهید؟ اینطور نیست که او می تواند بدتر از برخی از کسانی که جلوتر از او هستند و اخیراً بازی می کنند، انجام دهد.

آندری سانتوس و دیوید داترو فوفانا در کنار مدافع بنوا بادیاشیله و فوروارد خوائو فلیکس به میدان آمده‌اند که آخرین امروز اعلام شد.

در اینجا آمده است که چگونه پاتر ممکن است با برخی از امضاهای جدید کنار بیاید:

فوفانا نیز در آخر هفته اولین بازی خود را برای چلسی انجام داد و در توپ بسیار منظم و مرتب به نظر می رسید. با در نظر گرفتن این موضوع، و این واقعیت که فلیکس برای تأثیرگذاری فوری وارد زمین شده است، و همچنین مدافعان ما اخیراً خیلی خوب به نظر نمی رسند، نمی دانم که آیا خط زیر فردا توسط گراهام پاتر استفاده می شود و سپس به جلو می رود.