ژاوی گفت: آنها می خواهند با آبروی من بازی کنند


سرویس خبر شماره: 2017029
6 مه 1403 در 3:15 ب.ظ.
4.2 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

آنها مرا هدف قرار دادند

ژاوی شایعات در مورد دلیل اصلی تغییر عقیده خود را به شدت تکذیب کرد و گفت که مردم سعی در خدشه دار کردن شهرت او دارند.

ژاوی گفت: آنها می خواهند با آبروی من بازی کنند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژاوی پس از شکست 3-5 خانگی مقابل ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل بارسا را ​​ترک خواهد کرد و بارها بر این تصمیم پافشاری کرد اما پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا نظرش را تغییر داد و ناکام ماند. . برای قهرمانی در لالیگا و شب گذشته پس از ملاقات با خوان لاپورتا تصمیم گرفت تا پایان ژوئن 2025 به قرارداد خود احترام بگذارد.

2014805

ژاوی امروز طی یک کنفرانس مطبوعاتی دلایل تغییر عقیده خود را توضیح داد: سعی می کنم مختصر باشم و دلایل را توضیح دهم. من همیشه سعی می کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام دهم و این مهمترین چیز است. وقتی با رئیس ملاقات کردم و شرایط را به او توضیح دادم، او پیشنهاد جالبی به من داد. اعتماد رئیس جمهور، هیئت مدیره و حمایت بازیکنان در تغییر نظر من بسیار مهم بود.

ژاوی ادامه داد: من و کارکنانم توانایی انجام کارهای بزرگ را داریم. در ژانویه، فکر می‌کردم بهترین تصمیم تغییر مسیر است که روند مثبت و پویایی به تیم داد. پس از ملاقات با رئیس، به خیر و صلاح اعضا فکر کردم. و من و باشگاه تصمیم گرفتیم با تمام اشتیاق دنیا به کارم ادامه دهیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

پیام ژاوی به هواداران: “بدیهی است که اعتماد بین ما دوجانبه است. مانند اعتماد من به لاپورتا، دکو و هیئت مدیره. هواداران نقش بسیار مهمی دارند. آنها ورزشگاه را پر می کنند و تیم را تشویق می کنند. هواداران نقش زیادی در تغییر نظر من داشتند. آنها این پروژه به پایان نرسیده و ادامه دارد. آنها به من عشق زیادی نشان دادند “متاسفانه هفته گذشته همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت، اما من معتقدم در آینده موفقیت های زیادی حاصل خواهد شد.”

ژاوی درباره دلایل ماندنش بیشتر صحبت کرد: “تصمیم آسانی نبود. در آن زمان فکر می کردم بهترین چیز برای باشگاه رفتن من است، اما همه چیز تغییر کرده است و اکنون فکر می کنم بهترین چیز برای بارسا ادامه دادن من است. این پروژه تمام نشده است. و من فکر می کنم او می تواند برنده شود، حتی اگر من از ابتدا متقاعد شده بودم و اکنون در طول سه ماه گذشته با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرده ایم و من به همه آنها اعتقاد دارم من هیچ مشکلی با آن ندارم و می‌خواهم کار کنم و می‌بینم که هواداران هم از این تصمیم راضی هستند و بالاتر از همه، اعتماد به نفس رئیس و دکو را دارم مربی مناسبی برای بارسا نیستم، می‌رفتم.”

2014809

اعلام تصمیم به بازیکنان: بازیکنان از قبل می دانستند. این یکی از بهترین تمرینات فصل بود. من دلایلم را توضیح دادم و همه متوجه شدند که اعتماد زیادی بین مدیران و کادر فنی به باشگاه وجود دارد.”

شایعه درخواست یک سال از حقوق باقی مانده برای استعفا:هر کس این حرف را زد برای بی اعتبار کردن من بود. لاپورتا و دکو می‌دانستند که اگر بروم، یک یورو هم نمی‌گیرم. این شایعات برای صدمه زدن به شخصیت من است. من هرگز از باشگاه چنین چیزی نخواستم و توضیح دادم که چرا تصمیم گرفتم بمانم. اگر می رفتم مشکلی در باشگاه ایجاد نمی کردم. من همیشه به بارسلونا اولویت داده ام و به تیمم حمله نمی کنم. این شایعات را باور نکنید.»

ژاوی در مورد برنامه ریزی ورزشی برای فصل آینده صحبت کرد“این یک تصمیم گروهی است و اتفاق نظر وجود دارد. من یک باشگاه هستم و احساس خاصی نسبت به بارسا دارم. هماهنگی زیادی با دکو و رئیس دارم. ما یک خانواده هستیم. من همیشه به دنبال خوبی های باشگاه هستم. تا حد امکان خود را تقویت کنید.

ژاوی در مورد احتمال شکست این پروژه در فصل آینده و تصمیم به استعفای دوباره گفت: وی ادامه داد: در آن زمان فکر می کردم با اعلام استعفا خود را در همه زمینه های روحی، جسمی و دیگران بهبود می بخشم، تصمیم فعلی از روی غرور یا پول گرفته نشده است، سال آینده اگر شرایط بد شود باید با همه اینها روبرو شوید “وقت داشتم در مورد آن فکر کنم و اکنون اینجا هستم تا به برنده شدن ادامه دهم و تلاش کنم تا این پروژه به پیروزی ادامه دهد.”

ژاوی گفت تصمیمش برای استعفا یک اشتباه بود“این کار درستی بود که تیم به آن نیاز داشت. من به خوبی باشگاه فکر کردم و از روی خودخواهی این کار را نکردم، بلکه برعکس. همین احساس را با رئیس در میان گذاشتم. اکنون احساس می کنم برعکس، فکر می‌کنم این پروژه تمام نشده است و هنوز قدرت ادامه دادن را دارم.»

مجله اخبار فوتبال خارجی