کاپیتان بارسلونا پشت سر لواندوفسکی وارد زمین شد

سرخیو بوسکتس در پایان بازی با خیرونا و در دفاع از لواندوفسکی گفت: “فوتبال یک ورزش تیمی است و هر چقدر هم که کار تیمی خوب باشد، روی کیفیت فردی بازیکنان نیز تاثیر مثبت دارد. همه ما لواندوفسکی و توانایی های بالای گلزنی او را می شناسیم. همه ما در بازی هستیم. یک قایق و اگر لوا تسلیم شد، به این دلیل است که تیم در هفته‌های اخیر نتوانسته طبق برنامه‌ریزی شده کار کند. هفته های باقی مانده.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1920426
آوریل 22, 1402 در 2:23 ب.ظ
1K |

0نقطه نظر

اگر تیم خوب نباشد، تیم هم سقوط می کند

لوا که در دو هفته آخر لالیگا قبل از جام جهانی موفق به گلزنی مقابل آلمریا و اوساسونا نشد، در اولین بازی پس از جام جهانی مقابل اسپانیول نیز موفق به گلزنی نشد. سپس سه جلسه محرومیت او به دلیل اخراج مقابل اوساسونا تعیین شد. عجیب است که لوا بعد از جام جهانی فقط 4 گل لالیگا به ثمر رساند. دو گل مقابل الچه و دو گل مقابل بتیس و کادیز در ماه فوریه. لواندوفسکی شب گذشته نیز مقابل خیرونا ناکام ماند. سقوط او مقابل رئال در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری نیز مشهود بود و اکنون مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته است.

1851121

روبرت لواندوفسکی پس از جام جهانی دچار افت آشکاری شد و شب گذشته نیز نتوانست برای بارسلونا گلزنی کند.

کاپیتان بارسلونا پشت سر لواندوفسکی وارد زمین شد

به گزارش “ورش سه”، لواندوفسکی فصل را با شکوه آغاز کرد و در 12 هفته اول 13 گل به ثمر رساند. لوا به سرعت فاصله خود را با کریم و سایر رقبا افزایش داد اما پس از جام جهانی همه چیز تغییر کرد.

1839213