آیا وایکینگ ها در پیش نویس NFL 2024 صعود می کنند؟

امشب، پیش نویس NFL 2024 در ساعت 8:00 بعد از ظهر به وقت شرق آغاز می شود. کلاس امسال مملو از استعدادهای بالای درفت است و تیم ها مشتاق انتخاب خود هستند. معامله کردن ممکن است تنها گزینه برای به دست آوردن یکی از بازیکنان برتر در درفت 2024 باشد. پیشاهنگان و تحلیلگران Draft معتقدند که سه QB می توانند در سه انتخاب اول قرار گیرند.

اگر این اتفاق بیفتد، تیم‌ها می‌توانند در تلاش برای خرید و فروش QB خود تهاجمی‌تر شوند. بسیاری از تحلیلگران پیش نویس مانند ESPN’s Field Yates بر این باورند که وایکینگ ها تیمی هستند که می خواهند به تجارت و فروش فرنچایز بعدی QB خود بپردازند. در حال حاضر، وایکینگ ها در درفت 2024 در رده های یازدهم و بیست و سوم قرار دارند. آنها احتمالاً برای به دست آوردن یکی از چهار QB برتر، باید بین 10 رتبه برتر معامله کنند. آیا جی جی مک کارتی امشب برای وایکینگ ها در دسترس خواهد بود؟

وایکینگ های مینه سوتا باید از چه چیزی صرف نظر کنند تا بتوانند جی جی مک کارتی را انتخاب کنند؟

جی جی مک کارتی از میشیگان یکی از جذاب‌ترین بازیکنان درفت NFL 2024 است. یک سال پیش، مک کارتی به عنوان یک چشم انداز دور اول در نظر گرفته نمی شد. با این حال، این بازیکن 21 ساله یک فصل فوق العاده در بزرگسالان با ولورینز داشت. میشیگان با نتیجه 15 بر 0 به پیروزی رسید و قهرمان کشور شد. جی جی مک کارتی رهبر آنها بود و در تمام فصل بازی های بزرگی برای تیم انجام داد. مک کارتی در دوران دانشگاهی خود با نتیجه 27 بر 1 در میشیگان به عنوان استارتر پیش رفت. یک برنده اثبات شده که بسیاری از تیم ها دوست دارند در پیش نویس آن بنویسند.

تنها ضربه ای که جی جی مک کارتی به طور مداوم می خورد این است که میشیگان چگونه از او استفاده کرد. برخلاف برخی از QB های برتر در این کلاس، مک کارتی به دفعات توپ را پرتاب نکرد. این چیزی نیست که میشیگان فصل گذشته از او خواسته بود. Wolverines یک تیم قدرتمند بودند که در صورت نیاز در بازی پاس با هم مخلوط می شدند. از این رو، چرا جی جی مک کارتی در مسابقات قهرمانی ملی فقط 140 یارد پرتاب کرد. صرف نظر از این، مک کارتی همچنان ثابت کرد که می تواند تمام پرتاب های مورد نیاز را در سطح بعدی انجام دهد. قدرت بازوی او یکی از قوی ترین ویژگی های او به عنوان یک QB است که به NFL همراه با تصمیم گیری استثنایی او می باشد.

اگر جی جی مک کارتی توسط وایکینگ ها پیش نویس شود، تیم تحت فشار قرار نخواهد گرفت تا فوراً او را شروع کند. این به این دلیل است که مینه سوتا سام دارنولد کهنه کار QB را در این فصل به خدمت گرفت. او می تواند سال 2024 را در QB آغاز کند تا زمانی که تیم احساس کند جی جی مک کارتی آماده است تا شروع کننده تمام وقت آنها باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که مک کارتی امشب توسط وایکینگ ها انتخاب نشود و با تیم دیگری در تلاش برای رفع مشکل QB خود فرود بیاید. امشب ساعت 20:00 به وقت شرقی پیش نویس را تنظیم کنید تا ببینید در دور اول چه اتفاقی می افتد.



https://sportslens.com/news/are-the-vikings-most-likely-to-trade-up-in-the-2024-nfl-draft-and-select-j-j-mccarthy/ منبع: