عکس حال و هوای متفاوت پرسپولیسی ها وقتی پول رسید!


تنها چند ساعت پس از رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی باشگاه پرسپولیس، ده درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای این فصل پرسپولیس به آنها پرداخت شد.

کنسرسیوم بانکی به سرپرستی بانک شهر اعلام کرده است که قصد دارد تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ قهرمانان بسازد و حالا که سکان هدایت این باشگاه را برعهده دارد، وظیفه کاهش دغدغه مالی باشگاه را بر عهده دارد.

یکی از بزرگترین دغدغه های درویش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ماه های اخیر، پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی بوده که درصد نسبتا کمی از آن شش هفته مانده به پایان فصل پرداخت شده بود. فصل، اما حالا با ده درصدی که کنسرسیوم بانکی پرداخت کرده، قرمزها بین 45 نفر هستند و تا 50 درصد مبلغ قرارداد خود را برای این فصل دریافت کرده اند.

با این اتفاق امروز پرسپولیسی ها در آخرین تمرین قبل از عزیمت به اراک به شدت خوشحال بودند و به نظر می رسد این پرداخت در روحیه آنها تاثیر آشکاری داشت که می تواند به ارتقای کیفیت تیمشان در دیدار حذفی کمک کند.

البته پرسپولیس نیمی از گزینه های فصل قبل خود را مطالبه کرد و برخی از آنها در دو فصل گذشته درصدی طلبکار بودند اما حالا با مشخص شدن مالکیت این باشگاه، انتظار می رود تا تمام این خواسته ها برآورده شود. به موقع پرداخت می شود و بازیکنان نگران دریافت درخواست های خود نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: جنجال حذف ستاره از لوگوی باشگاه های استقلال و پرسپولیس/ چرا در مراسم تاریخی ستاره های قهرمانی نادیده گرفته شدند؟

عکس حال و هوای متفاوت پرسپولیسی ها وقتی پول رسید!

عکس حال و هوای متفاوت پرسپولیسی ها وقتی پول رسید!

عکس حال و هوای متفاوت پرسپولیسی ها وقتی پول رسید!



سرویس داخلی اخبار فوتبال