استعداد ناب آرژانتینی با یک شوت به کما رفت!

لائوتارو رونچی، استعداد بزرگ فوتبال آرژانتین در تیراندازی در زادگاه مسی به شدت آسیب دید.

استعداد ناب آرژانتینی با یک شوت به کما رفت!

ژرمن کامیلتی، معاون بیمارستان مذکور، به رادیو 2 آرژانتین گفت که رونچی دچار آسیب به سیستم عصبی مرکزی شده است و در صورت بهبودی، باید دید چه عواقبی بر بدن او باقی خواهد ماند. دیاز دوست رونچی نیز بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از یک ماه پس از کسب عنوان قهرمانی جهان، آرژانتین به خاطر خبر وحشتناک روزاریو در شوک فرو رفته است. لائوتارو رونچی، استعداد بزرگ فوتبال آرژانتین در تیراندازی در زادگاه مسی به شدت آسیب دید.

بعدازظهر چهارشنبه در حالی که این جوان 18 ساله به همراه دوستش اریک دیاز در کافه بودند، گروهی از افراد مسلح وارد کافه شدند و به یکی از بازدیدکنندگان شلیک کردند. رونچی مورد اصابت هفت گلوله از جمله یک گلوله به سر قرار گرفت. این فوتبالیست جوان در شرایط وخیم در بیمارستان اورژانس کلمنته آلوارز در روزاریو بستری شد و تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت. پورتال آرژانتینی TyC Sports گزارش می دهد که ستاره جوان در حال حاضر در کما به سر می برد، به دستگاه تنفس مصنوعی متصل است و برای زندگی خود می جنگد.

1791434

پلیس یکی از مهاجمان را دستگیر کرده و رسانه های آرژانتینی می گویند او 17 ساله است. ماریسو فابرو، دادستان، گفت که اطلاعات روشنی در مورد دلیل تیراندازی وجود ندارد و باید پس از بررسی فیلم دوربین های مداربسته و همچنین اظهارات شاهدان، کل موضوع روشن شود.

پس از این اتفاق، باشگاه اتومبیلرانی با این توییت به خانواده وی تسلیت گفت: “لوتی، ما همیشه با شما هستیم!

1791435



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1864679
24 ژانویه 1401 @ 3:38 ب.ظ
4.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ستاره ای که اکنون برای زنده ماندن می جنگد

رونچی یک مهاجم ذخیره راسینگ در رده چهارم آرژانتین است و در این فصل 12 گل به ثمر رسانده است و قبلاً از رده های جوانان باشگاه عبور کرده است. او توسط چندین باشگاه اروپایی دنبال شد و این بازیکن آرژانتینی می نویسد که در برنامه های جدی فرناندو گاگو برای پیوستن به تیم اصلی ریسینگ بوده است.