استفانو پیولی در آستانه جدایی/جایگزینی سرمربی میلان است

میلان به دنبال یک مربی در خارج از کشور برای جایگزینی استفانو پیولی از جمله مارک وانبومل، کریستوف گولتیه، پائولو فونسکا، جولن لوپتگی و مارسلو گالاردو است.

به گزارش نشریه گاتزتا دلو اسپورت امروز، جری کاردیناله، مالک میلان تصمیم گرفته است که پیولی را در پایان فصل اخراج کند، حتی اگر روز دوشنبه موفق شود اینتر را در دربی مدونینا شکست دهد. گزارش ها حاکی از آن است که کاردیناله به دنبال مربی در خارج از کشور است و نام های مختلفی در رسانه ها مطرح شده است. La Gazzetta نامزدهای اصلی را فهرست می کند که فونسکا، سرمربی فعلی لیل و لوپتگی، سرمربی سابق اسپانیا، رئال مادرید و ولوز را به عنوان گزینه های مورد علاقه معرفی می کند. گزینه های دیگر عبارتند از اتحاد گالاردو، سرمربی ال، که بیشتر به خاطر کارش در ریورپلاته و ناسیونال دو مونته ویدئو شهرت دارد، و دحیل گالتیه، مربی ال،.

توتو اسپورت نام خارجی دیگری را منتشر کرد و گفت، زلاتان ابراهیموویچ، مشاور میلان، فان بومل را در نظر گرفته است. فن بومل از ژانویه 2011 تا تابستان 2012 برای آث میلان بازی کرد و در آیندهوون، ولفسبورگ و از سال 2002 در باشگاه رویال آنتورپ بلژیک مربیگری کرد.

یک جایگزین ارزان تر، ارتقای ایگنازیو آباته از تیم جوانان پریماورا به تیم اصلی است، به خصوص که او میلان را به اولین فینال لیگ جوانان یوفا نیز هدایت کرد.

بیشتر بخوانید: تمجید سرمربی روسونری از زلاتان; او در عرصه ورزش تاثیر زیادی دارد

سرویس اخبار فوتبال خارجی