فوتبال خیابانی در ایران جان می گیرد


سرویس خبر شماره: 2015805
1 مه 1403 ساعت 10:50 ق.ظ.
2.1 هزار |

0نقطه نظر

نشست آنلاین روسای برنامه توسعه و توسعه فدراسیون جهانی فوتبال با رئیس کمیته توسعه و توسعه فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.

فوتبال خیابانی در ایران جان می گیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا با برگزاری دوره ای وبینارهایی با کشورهای عضو در خصوص وضعیت فعلی توسعه و پیشرفت فوتبال که با حضور مسئولان هر یک از فدراسیون ها برگزار می شود، اطلاعات لازم را به روز می کند.

در این دیدار مجید جلالی، رئیس کمیته توسعه و پیشرفت و علی ترقلی زاده، رئیس کمیته بین المللی فدراسیون با مسئولان ارشد تحقیق و توسعه فیفا گفت و گو کردند.

بحث و تبادل نظر بین آنها در هفت موضوع مرتبط با پروژه های فعلی و آینده فدراسیون فوتبال بود.

جلالی در این جلسه به تشریح وضعیت فعلی کمیسیون توسعه و پیشرفت فدراسیون پرداخت که در حال ایجاد بستر مناسب و حرفه ای برای تمامی رده های فوتبال و بخش های مختلف آن است. همچنین طرح فوتبال خیابانی که توسط فیفا پیگیری می شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در حال حاضر برنامه های فشرده ای در این زمینه در کمیسیون توسعه و پیشرفت طراحی شده است که با کمک یکی از اعضا اجرا می شود. شرکت هایی که صاحب سبک هستند

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران با هدف گذاری تا سال 1414 هجری شمسی برنامه های بلندمدت فوتبال پایه در کشور را تشریح و تشریح کرد. در ادامه درباره آخرین وضعیت تیم های ملی در سطح پایه بحث و تبادل نظر شد تا مدیران فیفا نیز از اقدامات انجام شده در بخش های مختلف مرتبط با پیشرفت فوتبال در داخل فدراسیون فوتبال ایران مطلع شوند.

مجله اخبار فوتبال داخلی