استقبال قطری ها از انتخاب داور کویتی


سرویس خبر شماره: 2000226
18 فوریه 1402 در 3:40 ق.ظ.
691 امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به نظر می رسد قطری ها از انتخاب داور کویتی در نیمه نهایی جام ملت های آسیا مقابل ایران خوشحال هستند.

استقبال قطری ها از انتخاب داور کویتی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتخاب احمد العلی به عنوان داور دیدار تیم های ملی قطر و ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا واکنش های مختلفی را به دنبال داشت و حتی پیش از این در نشست خبری با سعید عزت اللهی به چالش کشیده شد. مسابقه.

اما اعضای تیم ملی قطر و همچنین هواداران و مطبوعات این کشور از این انتخاب راضی هستند و از زمان اعلام این ماجرا از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا استقبال می کنند.

روزنامه قطری الوطن درباره این داور کویتی نوشت: تقابل قطر و ایران را احمد العلی کویتی که یکی از داوران نخبه کویت و قاره آسیا محسوب می شود، رقم زد. کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا علی را به دلیل تجربه و مهارت فراوان انتخاب کرد.

این روزنامه سپس به تمجید از کارنامه این داور پرداخت و نوشت: علی قبل از قضاوت مسابقات جام جهانی جوانان اخیر آرژانتین و مسابقات متعدد جام ولیعهد کویت، تعداد زیادی از مسابقات جام خلیج فارس را نیز قضاوت کرد. و لیگ قهرمانان آسیا

این تمجیدها در شرایطی از سوی روزنامه قطری منتشر شد که احمد العلی در سال 2016 وارد لیست بین المللی شد اما در پی تقریباً هفت سال تعلیق فوتبال کویت، تنها قضاوت بازی های داخلی در کویت را بر عهده داشت و به همین دلیل تجربه چندانی ندارد. برای قضاوت این مسابقه حساس و سرنوشت ساز. .

مجله اخبار فوتبال داخلی