مسی برای چهارمین بار در تاریخ هو شد!


سرویس خبر شماره: 2000230
18 فوریه 1402 در 3:50 ق.ظ.
674

1نقطه نظر

نفرت نهایی در اوج محبوب بودن.

هواداران فوتبال در هنگ کنگ فوق ستاره فوتبال جهان را در اعتراض به بازی نکردن مسی هو کردند.

مسی برای چهارمین بار در تاریخ هو شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان که یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، به تازگی به دلیل بازی نکردن با بازیکنان اینترمیامی، نماینده فوتبال هنگ کنگ شده است. به طور کلی، هشتمین توپ طلا هر کجا که می رود دوستش دارند، اما استثناهای زیادی وجود دارد.

هنگ کنگ
مسی علاقه چندانی به قاره آسیا ندارد. وقتی هواداران اینترمیامی اعلام کردند که یک بازی دوستانه تدارکاتی در هنگ کنگ برگزار خواهد شد، مردم بسیار هیجان زده شدند.

هواداران تا 500 پوند برای بلیت پرداخت کردند تا بتوانند مسی را در صحنه ببینند، اما مسی در تمام مدت بازی روی نیمکت ماند.
تماشاگران در نیمه دوم شروع به شعار دادن کردند و خواستار پس گرفتن پول او شدند و ملی پوش 36 ساله آرژانتینی پس از روی نیمکت ماندن توسط تماشاگران هو شد.

مسی بعدا فاش کرد که به دلیل مصدومیت عضلانی در این بازی دوستانه شرکت نکرده است، اما منصفانه است که بگوییم تماشاگران میزبان از روند داستان راضی نبودند.

1987699

پاری سن ژرمن
بازیکنان هر بار که با یک دشمن سنتی روبه‌رو می‌شوند هو می‌شوند، اما هو شدن توسط هواداران خودشان چیز عجیبی است. مسی از دوران حضورش در فرانسه لذت نبرد و در دومین فصل حضورش در آن باشگاه، مشکلاتش با اولتراهای پاری سن ژرمن به نقطه جوش رسید.

مسی و نیمار پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا مورد انتقاد هواداران خانگی قرار گرفتند و تعجبی ندارد که او مدت زیادی در فرانسه نماند.

1987698

ورزشگاه اتحاد
در سال 2018، ایتالیا و آرژانتین یک بازی دوستانه در ورزشگاه اتحاد برگزار کردند و هواداران انگلیس به همان دلیلی که هواداران فوتبال هنگ کنگ، مسی را روی نیمکت هو کردند.

1987697

تیم ملی آرژانتین
مسی اکنون یک اسطوره بلامنازع در کشورش محسوب می شود، اما همیشه اینطور نبود. مسی قبل از کسب اولین جام بین المللی خود در سال 2021، رابطه خوبی با هواداران آرژانتین نداشت.

پس از شکست مقابل کلمبیا در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2011، مسی و هم تیمی هایش در خارج از زمین توسط هواداران آرژانتین هو شدند.

1987696

مجله اخبار فوتبال خارجی