چالش های Spotlight تمرین بی پایان سه هستند

حضور محرم نویدکیا در سپاهان باعث شد نورافکن دو فصل به سمت دفاع چپ برود اما در این مدت گاهی اسکوچیچ در خط هافبک از او استفاده می کرد اما در آن زمان تعداد بازی هایی که در دفاع چپ انجام می داد خیلی بیشتر بود.

حالا حدس زدن اینکه نورافکن در بازی بعدی تیم ملی مقابل ازبکستان که فردای آن روز برگزار می شود در چه پستی قرار می گیرد، یکی از سوالات خودش است. خود نورافکن دوست دارد در جایی نزدیکتر به دروازه حریف بازی کند. جایی که او تجربه بیشتری در رده های پایه دارد اما در این سال ها با نگاهی کاملا حرفه ای فقط به این موضوع می پردازد تا خواسته سرمربی را در زمین پیاده کند که البته این یک امر نیست. کار آسان به دلیل انتقال مداوم. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نورافکن در زمان معرفی به فوتبال ایران در پست دفاع چپ بود و سپس در استقلال به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد. امیر قلانوی پس از پیوستن به سپاهان در ابتدای لیگ نوزدهم به این پست علاقه مند شد و این بازیکن جوان در آن فصل تمامی بازی های خود را در پست هافبک دفاعی انجام داد.

مورائیس اما ایده‌های جدیدی برای بازیکن بین‌المللی سپاهان داشت و پس از چند هفته اول او را به پست هافبک هجومی منتقل کرد که تا به حال در لیگ برتر تجربه نکرده بود. در نیم فصل دوم شاهد نزدیک شدن امید به خط دروازه بودیم و او در پست وینگر چپ خوش درخشید.

در آخرین بازی اسپات لایت اما این بازیکن باز هم توسط امیر قلعه نویی در پست دفاع چپ مورد استفاده قرار گرفت. البته سرمربی تیم ملی دو ماه قبل در فروردین ماه از نورافکن در پست هافبک دفاعی استفاده کرده بود.

خود کانون توجه احتمالاً از تغییر مداوم موقعیت بازی خود در سطح باشگاهی و ملی خسته شده است.

چالش های پروژکتور بی پایان هستند


سرویس خبر شماره: 1945232
29 ژوئن 1402 در 2:14 ب.ظ
7.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر