انقلاب در بارسا؛ تغییرات نهایی در هفت مقاله!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا فصل کابوس آوری را پشت سر می گذارد. این تیم در لالیگا به رئال باخت. در کوپا دلا، بیلبائو حذف شد. در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست از مرحله گروهی ریکاوری کند و راهی لیگ اروپا شد. او همچنین در مرحله یک چهارم نهایی توسط فرانکفورت حذف شد. آنها در سوپرکاپ اسپانیا در نیمه نهایی مقابل رئال مادرید شکست خوردند و از رسیدن به فینال بازماندند تا برای دومین بار در سه سال گذشته فصل را بدون جام به پایان برسانند.


سرویس خبر شماره: 1823480 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 17:10 |
25,364 امتیاز خبر|

8نظرات

ادعاهای آلچرینگیتو؛

نتو خط دروازه بارسا را ​​ترک خواهد کرد و اینیاکی پنا، به صورت قرضی در گالاتاسرای، قرار است به باشگاه کاتالانی بازگردد. در سمت راست، سزار آسپلیکوئتا از چلسی قرار دارد و بعید است قرارداد دنی آلوز تمدید شود. برای چپ، ژاوی نیز دیدگاه مثبتی به مارکوس آلونسو، ستاره اسپانیایی چلسی دارد. گریمالدو از بنفیکا و گایا از والنسیا گزینه های بعدی هستند.

ژاوی هرناندز فکر نمی کند مجموعه فعلی بارسا برای موفقیت در فصل آینده کافی باشد.

نقل و انتقالاتی که بیش از هر چیز دیگری به گردش های تابستانی بستگی دارد. بارسا بودجه مالی زیادی ندارد و به توانایی خود در جذب بازیکنان جدید با فروش و انتقال چند بازیکن خوشبین است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی هرناندز که نوامبر گذشته جایگزین رونالد کومان شد، توانست تغییراتی در بازی بارسا ایجاد کند و در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما نتوانست جام را بالای سر ببرد. به گزارش El Chiringuito، ژاوی معتقد است که با ترکیب فعلی آنها شانس زیادی برای موفقیت در فصل آینده ندارند و نیاز به تغییر در همه پست ها وجود دارد.

هماهنگی های لازم با آندرس کریستینسن، مدافع دانمارکی چلسی برای دفاع میانی انجام شده است. انتقال فرانک کاسی به هافبک دفاعی نیز کامل شده است و در صورت جدایی فرانکی دی یونگ، روبن نِوِس از ولورهمپتون و کارلوس سولر از والنسیا در میان کارت‌ها قرار دارند. رافینیا از لیدز و روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ گزینه های اصلی تقویت خط حمله هستند.