بازی نکونام – استقلال تغییر کرد/ سرمربی سابق لوانته جایگزین ریکاردو ساپینتو شد.

ویکتور سانچز یکی از گزینه هایی بود که درباره حضورش در جمع آبی پوشان صحبت می شد اما رسما به عنوان سرمربی کارتگا اسپانیا انتخاب شد. اکنون در مورد آلسیو لیسی، سرمربی 37 ساله سابق لوانته صحبت می کنیم. گفته می شود این مربی با 500 هزار دلار آماده هدایت آبی پوشان است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حجت کریمی مدیرعامل موقت باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت: اگر ریکاردو ساپینتو تا پنجشنبه به ما مراجعه نکند، سرمربی جدید خود را معرفی خواهیم کرد. در حالی که ریکاردو ساپینتو روز چهارشنبه حضور خود در استقلال را تایید کرد و امروز به عنوان سرمربی جدید تیم آپوئل معرفی شد، باشگاه استقلال هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده است.

ابتدا قرار بود جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی شود اما به نظر می رسد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به سرمربی خارجی روی آورده اند و به همین دلیل به نظر می رسد انتخاب سرمربی استقلال. به هفته آینده موکول شده است.

باشگاه استقلال در بیانیه امروز خود نوشت: از دیروز سرپرست مدیرعامل باشگاه با چند مربی با سابقه وارد مذاکره اولیه شده و با توجه به تمامی جوانب در اسرع وقت بهترین مربی انتخاب خواهد شد.محدودیت زمانی. باشگاه استقلال از هر دقیقه استفاده می کند تا در اسرع وقت مناسب ترین انتخاب را انجام دهد زیرا اهمیت سرعت و دقت در انتخاب کادر فنی را می دانیم. از اصحاب رسانه و هواداران عزیز می خواهیم فقط به اخبار رسمی توجه کنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش و تمرکز مراحل انتخاب سرمربی را انجام دهد.»