منچستریونایتد قصد دارد تا قبل از 30 ژوئن قراردادی با قیمت پایین برای جراد برانتویت تضمین کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد به دلیل مصدومیت‌های فزاینده مجبور به تغییر خط دفاعی خود شده است و چهار مدافع کنونی چیزی شبیه به این موضوع است.

چهار مدافع میانی ارشد او همگی از میادین دور هستند و بعید است که برای بازی آینده مقابل برنلی رتبه نوزدهم در روز شنبه آماده باشند.

ویلی کامبوالا، فارغ التحصیل آکادمی، نیز ترک تحصیل کرد و در دو بازی اخیر، کازمیرو، هافبک دفاعی، هری مگوایر را در قلب خط دفاعی همراهی کرده است.

یونایتد در دو بازی اخیر خود با این دو در خط دفاعی، 5 بار گل خورده است، سه بار مقابل تیم چمپیونشیپ کاونتری سیتی و دو بار مقابل شفیلد یونایتد، شفیلد یونایتد.

بازنگری برنامه ریزی شده دفاعی یونایتد

در شرایطی که مالکان جدید اجازه می دهند رافائل واران به صورت رایگان جدا شود، قرارداد جانی ایوانز به پایان می رسد و هری مگوایر و ویکتور لیندلوف هر دو علاقه زیادی به خود جلب کرده اند، یونایتد در تابستان به یک مدافع نخبه نیاز دارد.

اولویت اصلی آنها جراد برانتویت از اورتون است که با دیدگاه INEOS برای جذب بازیکنان جوان بریتانیایی با تجربه لیگ برتر مطابقت دارد.

با توجه به اینکه تافی ها تحت فشار مالی فزاینده ای قرار دارند، احتمالاً باید ستاره های برتر خود را قبل از 30 ژوئن به فروش برسانند تا به تعادل بین کتاب ها برسند.

همانطور که توسط شخص مردم اخیرا، یونایتد مایل است با قراردادی زودهنگام برای مدافع میانی در صورتی که تیم مرسی ساید مایل باشد قیمت درخواستی خود را از مبلغ مضحک 100 میلیون پوندی که قبلا نشان داده شده بود، کاهش دهد.

طبق گزارش Football Insider، شیاطین سرخ اکنون مطمئن هستند که قبل از پایان ژوئن با این بازیکن 21 ساله به مبلغ 60 تا 70 میلیون پوند به توافق می رسند.

این بدان معناست که بازیکن قبل از شروع پیش فصل در منچستر خواهد بود، چیزی که در رژیم گلیزر اغلب اتفاق نیفتاده است.

منابع به Football Insider گفتند: منچستریونایتد مطمئن است پیشنهادی بین 60 تا 70 میلیون پوند برای جذب جراد برانتویت، مدافع اورتون کافی است.

اعتقاد بر این است که این بازیکن 21 ساله می تواند قبل از 30 ژوئن توسط اورتون فروخته شود تا هزینه های خود را در حساب های خود برای فصل 2023-24 لحاظ کند و از کسر امتیازات بیشتر جلوگیری کند.

تافی ها به دنبال حفظ مدافع میانی هستند، اما احتمالاً برای جلوگیری از ادامه قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر (PSR) پول نقد خواهند کرد.

یونایتد از توافق برانتویت مطمئن است

این بازیکن 21 ساله گاهی متزلزل به نظر می رسد، اما با توجه به سن او و فصل سختی که مردان شان دایچ پشت سر گذاشته اند، این انتظار می رود.

Branthwaite در توپ خوب است و دو پا است که می تواند کمک بزرگی باشد و در بین مدافعان لیگ برتر از نظر دوئل های برد، قطع توپ و ریکاوری (از طریق Fotmob) جزو سه درصد برتر است.

مدیر فنی جدید جیسون ویلکاکس طرفدار است و این مدافع همچنین تایید زنگی را از رود فن نیستلروی، بزرگ سابق یونایتد در طول دوره قرضی خود در هلند دریافت کرد.

منچسترسیتی، چلسی و حتی رئال مادرید به ستاره متولد کارلایل علاقه مند بودند و INEOS توافق کردند که یک قرارداد زودهنگام پیام قدرتمندی را به دنیای فوتبال ارسال کند که منظور آنها تجارت است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/26/manchester-united-aiming-to-secure-cut-price-deal-for-jarrad-branthwaite-before-june-30-279419/ منبع: