پوچتینو: در چلسی، مجبور نیستم خودم را ثابت کنم


سرویس خبر شماره: 2017176
7 اردیبهشت 1403 ساعت 15:51 |
598

6نقطه نظر

مائوریسیو پوچتینو می گوید علاوه بر خودش، بازیکنان نیز باید ثابت کنند که شایسته حضور در چلسی هستند.

پوچتینو: در چلسی، مجبور نیستم خودم را ثابت کنم

به گزارش “ورش 3″، شرایط چلسی با شکست سنگین مقابل آرسنال بدتر شد. آنها در رده نهم قرار دارند، برای کسب سهمیه اروپا می جنگند و فردا به مصاف استون ویلا می روند. پوچتینو که مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است، امروز در نشست خبری پیش از دیدار شنبه در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد.

وضعیت ریس جیمز و لوی کولویل؟
هنوز در دسترس نیست. آنها دیروز در تمرین بودند و نیمه تمرین کردند، برای بازی بعدی آماده نیستند اما به بازگشت نزدیک هستند.

آیا کول پالمر به تمرینات بازگشته است؟
بله، او خوب تمرین کرد و مشکلی برای بازی فردا ندارد.

عملکرد چلسی بدون پالمر؟
ما می توانیم در مورد آن صحبت کنیم، در پایان روز، این حقیقت است. کول یک بازیکن کلیدی برای ما است. واضح است که ما بدون او در مشکل هستیم. این واقعیتی است که نمی توانیم آن را پنهان کنیم.

2014334

تیم مقابل آرسنال تسلیم شده بود؟
این اصلا درست نیست. بعد از چهار دقیقه یک گل دریافت کردیم، اما بعد کنترل بازی را در دست گرفتیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم. در نیمه دوم کیفیت لازم را نداشتیم، اما در 45 دقیقه اول همه معتقد بودند که توانایی پیروزی را داریم.

آیا فردا آزمون مهمی برای شماست؟
این تست من نیست، امتحانی است برای همه اعضای باشگاه. این در مورد روحیه قوی و کیفیت فنی است. من در باشگاه های مختلف، در دوره ها و شرایط مختلف بودم. ما جایی نیستیم که می خواهیم باشیم. مثبت می مانیم و جلو می رویم.

آیا باید در مسابقات آینده خود را به مدیران ثابت کنید؟
انگار فقط باید ثابتش کنم همیشه این است که “مربی باید ثابت کند”. اما نه، همه ما مسئولیم. همه ما باید ثابت کنیم که شایسته حضور در فصل آینده هستیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی