مس 1(4)-چادرملو 1(5): سورپرایز حذف مستقیم اینجاست


سرویس خبر شماره: 2017264
7 مه 1403 در 8:56 ب.ظ.
1.2K |

1نقطه نظر

جنجال لیگ یک ها به نفع سعید اخباری است

نبرد لیگ یک جام حذفی ترکیه امروز با برتری چادرملو اردکان مقابل مس کرمان به پایان رسید.

مس 1(4)- چادرملو 1(5): سورپرایز حذف مستقیم اینجاست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای مرحله نهایی جام حذفی امروز تیم های مس کرمان و چادرملو اردکان به همت نارنجی پوشان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار بسیار هیجان انگیز بود و در ورزشگاه آ. در پایان، ضربات پنالتی برنده را تعیین کرد.

این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می شد اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بیشتر شد. در دقیقه 83 علی وزیر پناه با پنالتی به سود مس کرمان موفق شد دروازه حریف را باز کند. در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی و پیروزی مس کرمان بودند، آخرین حملات چادرملو با گل به پایان رسید. در دقیقه چهارم وقت های اضافه نیمه دوم، ابراهیم رضازاده موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و بازی را به 120 دقیقه برساند.

2015156

در وقت اضافه دو تیم بسیار محتاطانه عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده بود. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه 5 بر 4 تیم تحت هدایت اکبر محمدی را شکست دادند و جواز حضور در جمع 8 تیم برتر را کسب کردند.

2015157

چادرملو که در دور اول جام حذفی فوتبال خوزستان را شکست داد، حالا دومین حریف خود را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شده است. این اتفاق آنها را به عنوان غافلگیرکننده مسابقات معرفی می کند و به این تیم شانس صعود در جام حذفی را می دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی