فابریتزیو رومانو آخرین اخبار را در مورد منچستریونایتد در تعقیب جرمی فریمپونگ ارائه می دهد

فابریزیو رومانو، کارشناس اخبار نقل و انتقالات، ادعاهایی مبنی بر پیشرفت منچستریونایتد در تعقیب جرمی فریمپونگ، بازیکن بایرلورکوزن را رد کرد. رومانو معتقد است در حالی که یونایتد همچنان به جذب مدافع کناری علاقه مند است، آنها اقدامی برای جذب او نکرده اند.

کریستین فالک مدعی شد که منچستریونایتد با نمایندگان جرمی فریمپونگ مذاکره کرده است.

هفته گذشته، کریستین فالک، روزنامه‌نگار مشهور Bild ادعا کرد که منچستریونایتد با نمایندگان فریمپونگ تماس گرفته است. بر اساس گزارش ها، دو طرف مذاکرات مشخصی را برای بحث در مورد انتقال تابستانی به اولدترافورد انجام دادند. بایرن مونیخ، نایب قهرمان بوندس لیگا نیز علاقه مند است که این بازیکن 23 ساله را در خارج از لورکوزن دریافت کند.

به گزارش مترو. فریمپونگ در قراردادش با بایرلورکوزن بند آزادسازی 34 میلیون پوندی (42.54 میلیون دلار) مقرون به صرفه دارد. با این حال، این بند فقط برای یک دوره محدود معتبر است. طرفین باید قبل از شروع مسابقات قهرمانی اروپا 2024 در 14 ژوئن، آن را فعال کنند تا مدافع راست را برای یک توپ ربایی به خدمت بگیرند.

فابریزیو رومانو مدعی شد که منچستریونایتد در فریمپونگ چیس پیشرفت نکرده است

رومانو در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside در مورد ارتباط منچستریونایتد با فریمپونگ صحبت کرد. روزنامه نگار ایتالیایی به تمایل یونایتد برای جذب قهرمان بوندسلیگا اذعان کرد اما مدعی شد که هیچ پیشرفت قابل توجهی در این حماسه نقل و انتقالات رخ نداده است.

رومانو فاش کرد:

برخی از هواداران منچستریونایتد از من در مورد گزارش های برخی رسانه ها در مورد تشدید مذاکرات یونایتد بر سر جرمی فریمپونگ از من سوال کرده اند، اما من واقعاً از آنچه قبلاً گفته ام خبری ندارم.

منچستریونایتد مدت زیادی است که فریمپونگ را جستجو می کند. او قبلاً قبل از جام جهانی 2022 در لیست بود. اما منچستریونایتد هنوز تصمیم نگرفته است که چقدر می خواهد روی هر پست سرمایه گذاری کند، این بخشی از استراتژی در ماه می خواهد بود و نه اکنون.

وی در پایان افزود:

همانطور که قبلاً ذکر شد، فریمپونگ یک بند آزادسازی دارد، بنابراین بیایید ببینیم آیا یونایتد یا هر باشگاه دیگری تصمیم به راه اندازی آن خواهد کرد، اما این بعداً رخ خواهد داد، زیرا من می دانم که اکنون هیچ اتفاقی نمی افتد.

فریمپونگ به عنوان یکی از انفجاری ترین مدافعان کناری اروپا در این فصل ظاهر شده است. زیر نظر ژابی آلونسو، ملی پوش هلندی جنبه خلاقانه خود را تقویت کرده و به تیمش کمک کرده تا محکم ترین دفاع ها را باز کند. او در این فصل 40 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها انجام داده است که 13 بار گلزنی کرده و 11 پاس گل داده است. قرارداد او با این باشگاه در ژوئن 2028 به پایان می رسد.

https://sportslens.com/news/manchester-united-transfer-news-fabrizio-romano-jeremie-frimpong/ منبع: