زمان تغییر جهت در پرسپولیس مشخص شد!



سرانجام پس از سال ها انتظار و کش و قوس های فراوان، دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال واگذار و از وزارت ورزش خارج شدند. پس از واگذاری این دو باشگاه، شایعاتی مبنی بر تغییر مدیرعامل و حتی برخی از اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه به گوش می رسد، اما مشخص نیست مالکان جدید چه برنامه ای برای آینده مدیریتی این دو باشگاه دارند. غول های پایتخت در خصوص پرسپولیس طبق اعلام رسمی مدیرعامل بانک شهر، درویش تا پایان فصل می ماند و اعضای هیات مدیره این باشگاه فعلا تغییری نخواهند کرد.

با این حال برای فصل آینده احتمال تغییرات مدیریتی در این باشگاه بسیار زیاد است و شاهد ورود مدیران جدید به باشگاه پرسپولیس خواهیم بود. گفته می شود با توجه به ارتباط خوب درویش با رهبری بانک شهر، این مدیرعامل جایگاه پررنگی در پرسپولیس دارد. حتی اگر درویش برای فصل آینده مدیرعامل پرسپولیس بماند، شاهد تغییرات درون هیات مدیره این باشگاه خواهیم بود و حداقل برخی از اعضای هیات مدیره تغییر خواهند کرد. سال فوتبالی به احتمال زیاد اواخر خرداد و سال مالی پرسپولیس 10 خرداد به پایان می رسد.

بنابراین تغییرات مدیریتی درون باشگاه پرسپولیس بعد از پایان خرداد انجام خواهد شد. قطعا اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر خواهند کرد و احتمالا این تغییرات در ابتدای تیرماه برای مشخص شدن ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پشت صحنه بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس/عثار مهاجمی شبیه گوستاوو بلانکو می خواهد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال