ما تا پایان فصل در حال استقرار هستیم!



چندی پیش و در آستانه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک، باشگاه پرسپولیس 10 درصد به حساب بازیکنان و اعضای این تیم واریز کرد. مجتمع بانکی خریدار پرسپولیس پس از تملک این باشگاه 10 درصد به این تیم پرداخت کرد تا اینکه مجموع دریافتی بازیکنان در فصل جاری به 50 درصد رسید.

در همین راستا مطلع شدیم که مالکان جدید بانک پرسپولیس به رضا درویش قول داده اند تا پایان فصل تمام مطالبات بازیکنان را پرداخت و با تمام اعضای تیم تسویه حساب کنند.

لازم به ذکر است که بزرگترین مشکل رضا درویش و مدیریت باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی بود که درصد نسبتا کمی از آنها شش هفته مانده به پایان فصل دستمزد پرداخت می کردند اما اکنون با ده درصدی. با پرداخت کنسرسیوم بانکی، قرمزها بین 45 سال هستند و 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را برای این فصل دریافت کردند.

پیش از این مدیریت بانک شهرا اعلام کرده بود که قصد دارد تیمی قدرتمند برای رقابت در سطح لیگ قهرمانان بسازد و حالا که سکان هدایت این باشگاه را برعهده دارد، وظیفه دارد از دغدغه های مالی باشگاه بکاهد.

با پرداخت جدید، بازیکنان پرسپولیس در آخرین تمرین قبل از سفر به اراک به شدت خوشحال بودند و به نظر می رسد این پرداخت در روحیه آن ها تاثیر آشکاری داشته است که شاید به بهبود کیفیت تیمشان در دیدار حذفی کمک کند. .

البته پرسپولیس نیمی از گزینه های فصل قبل خود را مطالبه کرد و برخی از آنها در دو فصل گذشته درصدی طلبکار بودند اما حالا با مشخص شدن مالکیت این باشگاه، انتظار می رود تا تمام این خواسته ها برآورده شود. به موقع پرداخت می شود و بازیکنان نگران دریافت درخواست های خود نخواهند بود.

با این حال باید دید مالکان جدید به قول خود عمل می کنند یا با این حرف ها قصد دارند روحیه تیم را تقویت کنند!؟

بیشتر بخوانید: پشت صحنه بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس/عثار مهاجمی شبیه گوستاوو بلانکو می خواهد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال