چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا است


سرویس خبر شماره: 2017152
7 اردیبهشت 1403 ساعت 12:44 |
5.6 هزار |

17نقطه نظر

خویچا کواراتسااخلیا ستاره گرجستانی ناپولی منتظر دریافت پیشنهاد از بارسلونا است.

چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد درخشان کواراتساخلیا در تیم ناپولی و نقش مهمی که در قهرمانی این تیم در رقابت های سری آ ایتالیا در فصل گذشته داشت، باعث شد تا او توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند.

در حالی که چند باشگاه بزرگ اروپایی در حال بررسی وضعیت این بازیکن بودند، مدیر برنامه های او مدعی شد که این ستاره گرجستانی علاقه زیادی به رئال مادرید دارد و از دوران کودکی یکی از هواداران متعصب این تیم بوده است، در حالی که خود و پدر این بازیکن مشتاق هستند. به بارسلونا بپیوندید

1998575

این ابراز علاقه رسمی حتی باعث شد که گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، به ناپل ایتالیا سفر کند تا با این بازیکن دیدار کند و پیراهن دوران رئال مادریدش را به او هدیه دهد و به یادگار بگذارد.

اما قاچاق ستاره در خط حمله رئال مادرید باعث شد که این تیم جایی برای کوارتاخلیا نداشته باشد و حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش می دهد که این بازیکن حاضر به قبول پیشنهاد ناپولی برای امضای قرارداد جدید نیست.

این رسانه ایتالیایی تاکید می کند که این ستاره گرجستانی اکنون امیدوار است نظر سران بارسا را ​​به خود جلب کند و منتظر دریافت پیشنهادی از این باشگاه است تا بتواند فصل آینده با هدایت ژاوی در پیراهن این تیم بازی کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی