توسین آدارابیویو، هدف منچستریونایتد، تصمیم نهایی را برای جدایی از فولام گرفته است – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

منچستریونایتد در سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها 9 گل به ثمر رسانده است. این رقم باید تنش های مربوط به توانایی مردان اریک تن هاگ در گلزنی را کاهش دهد.

با این حال، در همان زمان، منچستریونایتد 7 گل در این بازی ها دریافت کرده است، که نشان می دهد دفاع آنها چقدر ظالمانه بوده است.

اکنون، ناعادلانه خواهد بود که تمام تقصیرها را به گردن آنها بیندازیم که به لطف خط میانی خود و تاکتیک های مشکوک اریک تن هاگ به طور مداوم افشا شده اند. با این حال، نمی‌توان انکار کرد که شیاطین سرخ در این فصل با گزینه‌های باکیفیت‌تر در قلب خط دفاعی خود، عملکرد بهتری داشتند.

با ورود به پنجره نقل و انتقالات تابستانی، خرید یک مدافع میانی جدید باید در لیست آرزوهای باشگاه باشد.

از این نظر، یونایتد می تواند خیلی بدتر از نزدیک شدن به توسین آدارابیویو برای انتقال رایگان در تابستان امسال انجام دهد.

این بازیکن 26 ساله در این فصل حضور پررنگی برای فولام داشته است و مشخص است که تیم لندنی مایل است او را برای آینده قابل پیش بینی در باشگاه نگه دارد.

همانطور که گفته شد، فولام قدرت کمی در این شرایط دارد زیرا قرارداد آدارابیویو در پایان فصل به پایان می رسد.

مطابق با فابریزیو رومانوبه مدافع میانی پیشنهادات جدیدی برای قرارداد ارائه شده است، اما او تصمیم گرفته است به عنوان بازیکن آزاد فولام را ترک کند و قبلاً باشگاه را از “تصمیم نهایی” خود مطلع کرده است.

اخیرا، Peoples Person گزارشی را منتشر کرد که مدعی شد یونایتد به دنبال یک معامله برای تضمین خدمات این بازیکن انگلیسی است. اما آنها تنها باشگاه در صف نیستند. مربی ایتالیایی نقل و انتقالات می گوید چندین باشگاه در حال رقابت برای آدارابیویو هستند.

با این حال، ورود جیسون ویلکاکس می تواند شانس باشگاه را افزایش دهد.

مدیر فنی جدید یونایتد پیش از این به عنوان رئیس آکادمی منچسترسیتی فعالیت می کرد و بر رشد بسیاری از استعدادهای برتر از جمله آدارابیویو در دوران حضورش در این باشگاه نظارت داشت.

ستاره سابق آکادمی سیتی ممکن است شانس اتحاد مجدد با ویلکاکس در نیمه دیگر منچستر را داشته باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/26/man-united-target-tosin-adarabioyo-has-made-final-decision-to-depart-fulham-279434/ منبع: