هوینس اعلام کرد: انتقال 100 میلیونی بایرن کیست؟


سرویس خبر شماره: 2017369
8 مه 1403 در 01:28
6K |

0نقطه نظر

اولی هونس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ از انتقال احتمالی صد میلیون یورویی اضافی به تیمش خبر داد.

هوینس اعلام کرد: انتقال 100 میلیونی بایرن کیست؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که فلورین ویرتز، پدیده جوان بایرلورکوزن یک سال دیگر در این باشگاه در شاگردان ژابی آلونسو بازی خواهد کرد، به نظر می رسد بایرن تلاش خود را برای انتقال این ستاره جدید فوتبال جهان آغاز کرده است.

اولی هونس کلید موفقیت آینده بایرن را در رشد جوانان می داند و در تلویزیون هشدار داد که با توجه به درآمد باشگاه های انگلیسی و همچنین رئال مادرید، رقابت گسترده تر خواهد شد. به گفته وی، موسیالا و پاولوویچ، دو بازیکن بایرن، دو بزرگ ترین نقل و انتقالات آینده فوتبال جهان خواهند بود و همچنین فلورین ویرتز که بازیکن جوانی است و می تواند نقل و انتقالات بزرگی در آینده داشته باشد.

هوینس قبلاً گفته است که ما می توانیم یک بار برای هری کین 100 میلیون یورو و شاید برای یک بازیکن آلمانی هزینه کنیم، اما نه 4 یا 5 بار. او در مورد ویرتز بازیکن آلمانی صحبت می کرد که سال آینده برای بایرلورکوزن بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویرتس در لیست توپ طلای اروپا قرار دارد و یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در جام ملت های اروپا خواهد بود، به نظر می رسد مونیخی ها کار بسیار سختی برای انتخاب این ستاره جوان داشته باشند. در صدر این لیست هم تیمی سابق سردار آزمون در لورکوزن قرار دارد که پس از مصدومیت شدید رباط صلیبی بازگشت درخشانی به بوندسلیگا داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی