معامله به توافق رسید! آرن اسلات سرمربی جدید لیورپول – لیورپول اف سی خواهد بود

لیورپول و فاینورد اکنون در مورد مبلغی برای سرمربی آرن اسلات به توافق رسیده اند که در تابستان امسال به عنوان جانشین یورگن کلوپ به آنفیلد برود.

اگرچه لیورپول شاهد رد پیشنهاد اولیه غرامت برای اسلات در اوایل این هفته بود، اما هر دو باشگاه همچنان قصد داشتند به توافق برسند.

با تصمیم این بازیکن 45 ساله برای پیوستن به جانشینی کلوپ، مذاکرات ادامه یافت و اکنون بسته ای قبل از تابستان به توافق رسیده است.

خواندن: آرن اسلات: نگاه فوتبال هلند به سرمربی جدید لیورپول

این بر اساس منابعی در انگلیس و هلند است، و دومی توضیح می دهد که این یک توافق شفاهی است.

VIمارتین کراببندام توضیح می‌دهد که «توافق در حال حاضر به طور کامل روی کاغذ در حال انجام است» و «توافق نهایی فردا انجام خواهد شد».

2WGRKR0 آلکمار، هلند.  04 فوریه 2024. آلکمار - آرنه اسلات مربی فاینورد در جریان بازی اردیویژه بین AZ و فاینورد در ورزشگاه AFAS در 4 فوریه 2024 در آلکمار، هلند.  اعتبار: تصاویر جعبه به جعبه / اخبار زنده الامی

اولین پیشنهاد رد شده لیورپول در حدود 9 میلیون یورو (7.7 میلیون پوند) بود، اما این قرارداد اکنون شامل 2 میلیون یورو (1.7 میلیون پوند) اضافی می شود تا مجموع آن به 11 میلیون یورو (9.4 میلیون پوند) برسد.

این تضمین می‌کند که اسلات گران‌ترین سرمربی تاریخ هلند است، که عزم لیورپول را برای انتخاب نامزد مناسب پس از استعفای کلوپ برجسته می‌کند.

انتظار نمی رود در رابطه با شرایط شخصی با خود مربی هیچ مشکلی وجود داشته باشد، تقریباً مطمئن است که حداقل به طور موقت قبلاً توافق شده است.

اسلات هنوز سه بازی برای هدایت فاینورد دارد که یکشنبه شب در خانه تیم سابق PEC Zwolle شروع می شود، اما کار او در لیورپول به زودی بعد از آن آغاز خواهد شد.

این مرد هلندی به عنوان چهره اصلی یک رژیم جدید در آنفیلد خدمت خواهد کرد و تعدادی از کارکنان احتمالاً از روتردام نیز به دنبال او خواهند بود.

گروه ورزشی Fenway قبلاً ریاست تجدید ساختار اتاق هیئت مدیره لیورپول را بر عهده داشته است، به طوری که مایکل ادواردز اکنون مدیر عامل فوتبال آنها است، در حالی که ریچارد هیوز به عنوان مدیر ورزشی و دیوید وودفاین دستیار او هستند.

اسلات باید به‌عنوان یک سرمربی، به جای یک مدیر سنتی، به‌عنوان یک سرمربی عمل کند و در مقابل ساختار موجود، متناسب با آن باشد.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/deal-agreed-arne-slot-will-be-new-liverpool-manager/ منبع: