مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال باید ورزشگاه را پر کنند


سرویس خبر شماره: 2017298
7 مه 1403 در 10:32 ب.ظ.
792

2نقطه نظر

موقعیت های ما مشخص نشد و بازی سخت شد:

مهدی شیری ابراز امیدواری کرد هواداران تراکتورسازی مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند.

مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال باید ورزشگاه را پر کنند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی شیری مدافع تیم تراکتورسازی پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در جام حذفی با خبرنگاران گفت و گو کرد و ابراز امیدواری کرد که هواداران این تیم در دیدارهای بعدی از آنها حمایت کنند و آماده شوند. مقابل استقلال با امکانات مناسب. بهبود.

مدافع راست تراکتورسازی درباره با ذوب آهن گفت: بازی بسیار سختی بود، می توانستیم در طول بازی پیروز شویم اما موقعیت های ما تبدیل به گل نشد و بازی با شکست به پایان رسید. وقت های اضافه و پنالتی ها خیلی خوشحالم که توانستیم. توانستند با پیروزی زمین را ترک کنند.

شیری در پاسخ به نبوغ پورحمیدی و آشتی او با هواداران تراکتورسازی گفت: این اتفاقات به طور طبیعی در تیم های بزرگ رخ می دهد، من برای حسین پورحمیدی بسیار خوشحالم و امیدوارم هواداران ما به ورزشگاه بیایند و برای بازی بعدی با استقلال از ما حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و برای مسابقه آماده باشیم.

مدافع تراکتورسازی در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل محمدی در تراکتورسازی گفت: آقای مطهری با من خوب است، من در پرسپولیس و پیکان با ایشان بودم، ایشان مربی خوبی هستند و رزومه دارند، آقای گل محمدی هم یکی از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم تکنیک کادر ما روز به روز بهتر شود. روز

مهدی شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی است و تیم های بزرگ رقیب نمی توانند نتیجه بگیرند، ریسک باید در این مسابقات کم باشد و امیدوارم مسیرمان به گونه ای باشد که در نهایت بتوانیم قهرمان شویم.

وی در پایان درباره بازی آینده این تیم مقابل استقلال گفت: ما روی تیم خودمان تمرکز می کنیم و کاری به تیم خاصی نداریم، سعی می کنیم ریکاوری کنیم و برای این دیدار سخت و حساس آماده شویم و فکر می کنم هر تیمی که کمتر اشتباه کند برنده خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی