یک ستاره واقعی امضای هم تیمی هایش را جعل می کند!


سرویس خبر شماره: 2017227
7 مه 1403 ساعت 6:50 ب.ظ.
1.4K |

0نقطه نظر

فده والورده استعداد عجیب خود را نشان داد:

فده والورده، هافبک رئال مادرید در جعل امضای هم تیمی هایش و همچنین چهره های مشهور جهان مهارت زیادی از خود نشان داده است.

یک ستاره واقعی امضای هم تیمی هایش را جعل می کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فده والورده بارها ثابت کرده که فوتبالیست همه کاره ای در زمین است. به عنوان یک هافبک، اروگوئه ای نقش های مختلفی را در تیم های کارلو آنچلوتی، امروز و زین الدین زیدان، زمانی که هنوز سرمربی رئال مادرید بود، ایفا کرد.

به این ترتیب او توانست خود را در اکثریت قریب به اتفاق تیم اصلی حفظ کند. مهمتر از همه، او در این فصل حتی یک مسابقه را از دست نداده است. او یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید است و هواداران همیشه به دنبال امضای او هستند.

فده والورده امضای هم تیمی هایش را جعل کرد!

رافا کوتلو، روزنامه نگار اروگوئه ای ویدئویی با هافبک رئال مادرید در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد. او در این ویدئو از فده والورده می خواهد که برای برادرزاده اش پیراهن رئال را امضا کند.

2015102

با این حال این خبرنگار یکی از عجیب ترین درخواست ها را از این هافبک داشت. کوتلو به والورده توضیح داد که برادرزاده‌اش وینیسیوس جونیور را دوست دارد و از او پرسید که آیا می‌تواند روی پیراهن امضا کند.

پس از امضای قرارداد با وینیسیوس بر روی پیراهن، روزنامه نگار از او پرسید که آیا می تواند امضای لوکا مودریچ را نیز امتحان کند. والورده این قرارداد را به راحتی انجام داد.

2015101

با این حال، عجیب ترین درخواست هنوز در راه بود. رافا کوتلو اعلام کرد که همسر برادرش از طرفداران تیلور سوئیفت است. حتی اگر او در ابتدا نمی دانست چگونه این امضا را طراحی کند، فده والورده به روش خود یک حرف لاتین “T” سپس یک “S” ساخت و امضای این خواننده آمریکایی را شبیه سازی کرد!

این روزنامه نگار به عنوان آخرین درخواست از فده والورده گفت: «برادرزاده من هم رجا (خواننده آمریکای جنوبی) را دوست دارد. بنابراین والورده امضای خود را، امضای وینیسیوس، مودریچ، تیلور سویفت و در نهایت راجا، خواننده آمریکای جنوبی را به روشی بسیار دقیق و عالی جعل کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی