وستهام مقابل لیورپول: 10 نکته کلیدی که باید قبل از بازی لیگ برتر بدانید – لیورپول اف سی

لیورپول پس از یک روند ضعیف به سمت وستهام حرکت می کند و با نزدیک شدن به خروج یورگن کلوپ، به پاسخی بسیار نیاز داشت.

وستهام مقابل لیورپول

لیگ برتر (35) | ورزشگاه لندن
25 آوریل 2024 | 12:30 بعد از ظهر (BST)


شکست 2-0 قرمزها در خارج از خانه مقابل اورتون یکی از بدترین لحظات این فصل تا اینجای کار بود، با بی کیفیتی و مبارزه کامل.

این نتیجه عملاً به شانس لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر پایان داد، اما مهم است که فصل را با یک آشفتگی کامل به پایان نرسانیم.

در اینجا همه چیزهایی است که باید قبل از بازی بدانید.

1. پاسخ گسترده مورد نیاز است

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 24 آوریل 2024: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه اورتون و لیورپول اف سی، 244 دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

دربی مرسی ساید چهارشنبه به همان اندازه که ناامیدکننده بود، خسته کننده بود.

لیورپول در هفته های اخیر به طرز نگران کننده ای عقب نشینی کرده است و کلوپ مانند بسیاری از بازیکنانش خسته و بی فکر به نظر می رسد.

پیروزی برای وستهام ضروری است، نه حداقل به این دلیل که لیورپول خطر کشیده شدن به یک نبرد غیر محتمل در جمع چهار تیم برتر را نداشته باشد، و آنها باید بعد از اواسط هفته سختی بگیرند و در این روند پاسخ دهند.

امتیازهای کاهش یافته بیشتر حتی نگران کننده تر خواهد بود.

2. زمان رفتن مویس است؟

وستهام نیز روحیه بالایی برای ورود به بازی ندارد، با این احساس که دیوید مویس در حال خروج است.

پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا در فصل گذشته، این کمپین متناقض‌تر بوده است و سرمربی جدید مورد بحث قرار گرفته است – از جمله، روبن آموریم که ارزشش را دارد.

شکست 5-2 یکشنبه گذشته در خارج از خانه مقابل کریستال پالاس یک امتیاز ضعیف بود و اکنون در میانه جدول به دنبال کارت است.

به نظر می رسد این تصمیم برای مویس باقی بماند، اما شکست دیگری مقابل لیورپول در این آخر هفته فشار را بر او برای ادامه کار بیشتر خواهد کرد.

3. چه کسی برای لیورپول خارج است؟

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: دیوگو جوتا از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر FA بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

لیورپول هنوز دیوگو جوتا را در اختیار ندارد که پس از مصدومیت عضلانی آخر هفته گذشته مقابل فولام، تا ماه آینده به این تیم باز نخواهد گشت.

به همین ترتیب، کانر بردلی با مشکل مچ پا همچنان غایب است.

با این حال، کودی گاکپو پس از تولد پسرش در دسترس است.

جوئل ماتیپ، تیاگو و بن دواک همگی هنوز غایب هستند و دو نفر اول احتمالا آخرین بازی خود را برای لیورپول انجام داده اند.

4. احتمالی لیورپول یازدهم

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: کودی گاکپو، بازیکن لیورپول، سومین گل تیمش را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن گرفت.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

عملکرد لیورپول در اورتون به قدری بد بود که اگر در استادیوم لندن کنار گذاشته می شد، کمتر کسی می توانست شکایت کند.

ابراهیما کوناته یکی از بدترین بازیکنان آن شب بود و جای تعجب نیست که ببینیم جارل کوانسا به جای او آمده است.

جو گومز می تواند جایگزین ترنت الکساندر-آرنولد خسته در دفاع راست شود، در حالی که در خط میانی، واتارو اندو ممکن است پس از نیمکت نشینی در اواسط هفته بازی کند.

مهاجمان لیورپول به طرز وحشتناکی از نوع خود خارج هستند، به ویژه محمد صلاح و داروین نونز، و گاکپو شایسته شروع است.

این مرد هلندی بازی اورتون را از دست داد زیرا همسرش در حال زایمان بود.

پیش بینی تیم لیورپول: آلیسون؛ گومز، کوانسا، ون دایک، رابرتسون؛ اندو، الیوت، گراونبرچ؛ صلاح، دیاز، گاکپو

5. وستهام چگونه ترکیب خواهد شد؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 24 سپتامبر 2023: جارود بوون، بازیکن وستهم یونایتد (L) پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد، به همراه هم تیمی خود، لوکاس پاکوتا، جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

انتظار می رود جارود بوون پس از از دست دادن شکست مقابل پالاس به وستهام بازگردد و به عنوان یک تقویت کننده بزرگ برای مویس عمل کند.

انتظار می رود آلفونس آرئولا در صورت آماده شدن، جانشین لوکاس فابیانکسی در دروازه شود و هیچ مشکل مصدومیت جدیدی برای چکش ها وجود ندارد.

با ممنوعیت بازگشت آرئولا و بوون، ترکیب اصلی می تواند شبیه به ترکیب سلهرست پارک باشد که تمام هفته تعطیل بود.

لوکاس پاکتا یکی از بازیکنانی است که باید تماشا کرد، با این برزیلی یک هافبک فوق العاده همه جانبه که به شدت به من سیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیوند خورده است.

ترکیب احتمالی وستهام: آرئولا; کوفال، زوما، آگورد، امرسون؛ آلوارز، سوچک؛ Kudus, Ward-Prowse, Paqueta; آنتونیو

6. پرس کلوپ

کلوپ در روز جمعه خطاب به رسانه ها، آرنه اسلات را به عنوان جانشین احتمالی او به عنوان سرمربی لیورپول در تابستان امسال تایید کرد:

«چیزی که من در مورد آن می‌خواهم، اگر او باشد، این است که می‌خواهد کار را بپذیرد – بیا، بیا برویم، هیجان‌زده.

من شیوه فوتبال بازی تیمش را دوست دارم. همه چیزهایی که در مورد او به عنوان یک پسر می شنوم، پسر خوب. برخی از افرادی که می شناسم او را می شناسند، من نمی شناسم، اما برخی به من می گویند که او واقعاً پسر خوبی است.

مربی خوب، پسر خوب، منتظر باشگاه هستم اگر او راه حل باشد. قضاوت در اختیار من نیست، اما همه اینها به نظر من واقعاً خوب است.»

در اینجا امیدواریم که اسلات چیزی به اندازه کلوپ باورنکردنی باشد.

7. ضربه و از دست دادن لیورپول در ورزشگاه لندن

عکس توسط فیل هاچینسون  فقط استفاده از تحریریه، مجوز برای استفاده تجاری مورد نیاز است.  بدون استفاده در شرط بندی، بازی ها یا نشریات یک باشگاه/لیگ/بازیکن.  اعتبار: UK Sports Pics Ltd/Alamy Live News

منصفانه است که بگوییم لیورپول در طول این سال ها هنگام سفر به ورزشگاه لندن غیرقابل پیش بینی بوده است.

اولین بازی آنها در می 2017 یک پیروزی حیاتی 4-0 در نبرد چهار تیم برتر بود که فیلیپه کوتینیو دو گل به ثمر رساند و دنیل استوریج و دیووک اوریگی نیز گلزنی کردند.

همچنین یک پیروزی 4-1 در استادیوم لندن در اواخر همان سال رخ داد، اما همچنین یک تساوی مخرب 1-1 در فصل 2018/19 که در رقابت قهرمانی گران تمام شد.

تنها شکست لیورپول در خانه فعلی وستهام در نوامبر 2021 بود که باخت 3-2 در راه بود.

8. آیا می دانستید؟

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 20 دسامبر 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل چهارم در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بین باشگاه های لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

صلاح به شدت به یک فرم خوب نیاز دارد، اسطوره لیورپول از زمانی که از مصدومیت بازگشته است، کاملاً از حالت عادی خارج شده است.

او در مقابل وستهام عالی بود و با 11 گل پرکارترین گلزن تاریخ این بازی است.

اگر او در روز شنبه گلزنی کند، پس از جان توشاک در فصل 1975/76، دومین بازیکن تاریخ قرمزها خواهد بود که در سه بازی مختلف مقابل چکش ها در یک فصل گلزنی می کند.

تنها در مقابل منچستریونایتد (14) صلاح گل های بیشتری برای لیورپول به ثمر رسانده است، همچنین 11 بار مقابل من سیتی گلزنی کرده است.

9. آنتونی تیلور مسئول

لیورپول، انگلستان - دوشنبه، 1 ژانویه 2024: پایان واتارو لیورپول؟  داور آنتونی تیلور در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول و نیوکاسل یونایتد در روز سال نو در آنفیلد کارت زرد دریافت کرد.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

آنتونی تیلور این آخر هفته داور است – به نظر می رسد او به طور مداوم بازی های لیورپول را در این فصل هدایت می کند!

حقیقت قطعی در این مورد وجود دارد، با اینکه شنبه ششمین بار است که او یک بازی لیگ قرمزها در فصل 2023/24 را زیر نظر خواهد داشت.

پرمخاطب ترین آنها شکست 3-1 در آرسنال و تساوی 2-2 اخیر در خانه مقابل منچستریونایتد بود و لیورپول در مجموع تنها یکی از پنج بازی را برده است.

این پیروزی 4-2 مقابل نیوکاسل در آنفیلد در روز سال نو بود.

داور: آنتونی تیلور
کمک داوران: گری بسویک و آدام نون
مقام چهارم: جاش اسمیت
VAR: تیم رابینسون
دستیار VAR: وید اسمیت

10. مسابقه را با TIA دنبال کنید

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: یورگن کلوپ از لیورپول پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

بازی وستهم مقابل لیورپول از ساعت 11 صبح (BST) به صورت زنده از شبکه TNT Sports 1 پخش می شود و شروع آن ساعت 12:30 بعد از ظهر است.

هری مک مولن مسئول وبلاگ زنده روز مسابقه TIA از ساعت 11:45 صبح است و به دنبال شادی بیشتری نسبت به هفته های اخیر است.

بیا تو قرمزها

https://www.thisisanfield.com/2024/04/west-ham-vs-liverpool-10-key-things-to-know-ahead-of-premier-league-clash/ منبع: