چرا فالکونز مایکل پنیکس جونیور را انتخاب کرد؟

شب گذشته اولین دور درفت NFL 2024 در دیترویت، میشیگان برگزار شد. زمان هیجان انگیزی برای تیم ها بود تا استعدادهای برتر را به فهرست خود اضافه کنند. چهار تا شش انتخاب اول همانطور که اکثر پیش‌نویس‌های ساختگی پیش‌بینی می‌کردند انتخاب شدند. چهار QB و دو WR در شش انتخاب اول حذف شدند. با انتخاب 8 در درفت، بسیاری از تحلیلگران فکر می کردند که شاهین ها اولین بازیکن دفاعی را از تخته خارج خواهند کرد.

با این حال، آتلانتا حرکتی انجام داد که هیچ کس در راه است. علیرغم امضای کرک کازینز با یک قرارداد بزرگ چهار ساله در خارج از فصل، فالکونز همچنان تصمیم به پیش نویس QB گرفت. آنها با نایب قهرمان هیزمن 2023، مایکل پنیکس جونیور از واشنگتن رفتند. خودی‌های لیگ گزارش دادند که کازنز از شنیدن این که فالکونز قرار است در دور اول یک QB بگیرد، متحیر شد. بعد از 32 انتخاب اول در دور اول، شکی نیست که فالکون ها که پنیکس جونیور را گرفتند عجیب ترین بودند.

چه زمانی مایکل پنیکس جونیور QB شروع کننده آتلانتا فالکونز خواهد بود؟

به گفته دایانا روسینی از The Athletic، فالکونز با کرک کازینز در مورد تیم انتخاب QB تماس گرفت. با این حال، تا زمانی که فالکونز در حال حاضر در ساعت بود. کازنز قرار بود چه کار کند، به صاحبش و جنرال موتورز بگو نه. از آنجایی که کازینز هنوز یک بازی برای فالکونز انجام نداده است، این نوید خوبی نخواهد داشت. تری فونتن، مدیر ارشد فالکونز، گفت که این تصمیم آسانی نیست. او به چگونگی تلاش آنها برای ایجاد یک تیم فوتبال پایدار و برنده اشاره کرد. آتلانتا معتقد است که آنها این کار را با تهیه پیش نویس مایکل پنیکس جونیور انجام دادند.

چهار فصل اول کار دانشگاهی مایکل پنیکس جونیور حداقل می‌گوید پر از دست‌انداز بود. مصدومیت ها بر زمان بازی او تأثیر گذاشت و پنیکس جونیور پس از فصل 2021 به انتقال پایان داد. در طول دوران تحصیلش در کالج، او مجبور شد از چهار مصدومیت مختلف در پایان فصل بازگردد. اکثر بازیکنان پس از چهار سال متوالی که نتوانستند یک فصل کامل را بازی کنند، کار را ترک می کنند و نمی خواهند ادامه دهند. خوشبختانه، واشنگتن هاسکی شانس پنیکس جونیور را گرفت و او در دو سال آخر خود در سطح بالایی بازی کرد. مبارزات پنیکس جونیور در سال 2023 بهترین فصل او بود که با نتیجه 14-1 به پایان رسید و در مسابقات قهرمانی ملی به میشیگان شکست خورد. او 4903 یاردی و 36 تاچ داون پاس را برای خود پرتاب کرد.

فالکونز وقتی مایکل پنیکس جونیور را با انتخاب هشتم پیش نویس کردند به چه چیزی فکر می کردند؟ پیت تامل از ESPN گزارش داد که نماینده کرک کازینز به او گفته است که Pro Bowl QB چندان خوشحال نیست. به گفته کازینز، نه تنها در حال تهیه پیش نویس جایگزین او هستند، بلکه کسی را انتخاب نکردند که تیم را در سال 2024 شکست دهد. نه آنگونه که می خواهید رابطه شما با فرنچایز QB شما شروع شود. کرک کازینز 35 ساله است و از مصدومیت آشیل در پایان فصل می آید. کازینز در بهترین حالت خود یکی از پنج QB برتر NFL است که نشان داده هنوز هم می تواند توپ را به دست بیاورد و یک بازیکن سازنده باشد. با رفتن به فصل آینده، Cousins ​​QB1 آنهاست، اما او نمی تواند احساس خوبی داشته باشد که می داند مایکل پنیکس جونیور می تواند در یک لحظه جایگزین او شود.



https://sportslens.com/news/the-falcons-selecting-michael-penix-jr-was-the-biggest-twist-in-the-first-round-of-the-2024-nfl-draft/ منبع: