خوان ماتا از برونو فرناندز به عنوان بازیکنی که منچستریونایتد باید بسازد نام می برد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


فصل منچستریونایتد به یک کابوس تبدیل شده است و تمام سرخوشی رفتن به جایی با اریک تن هاگ اکنون از بین رفته است.

سرمربی برای هدایت تیمی که عملکرد ضعیفی دارد تحت فشار است اما این بار بازیکنان هم بدون اسکاتلند فرار نمی کنند.

فرهنگ و ذهنیت باشگاه در این فصل بارها زیر سوال رفته است زیرا آنها در بازی ها فرو ریخته اند و اتفاقات خارج از زمین مانع پیشرفت در نقاط مختلف شده است.

با این حال، در میان هرج و مرج، یک چیز ثابت وجود داشته است و آن این است که برونو فرناندز در هر بازی حاضر می‌شود، جوراب‌هایش را پایین می‌آورد و تلاش می‌کند بر نتیجه یونایتد تأثیر بگذارد.

حالا هم تیمی سابق او خوان ماتا در مصاحبه ای با ESPN می گوید که پرتغالی ها نمونه ای هستند که یونایتد باید تیم بزرگ بعدی خود را حول آن بسازد.

ماتا می گوید یونایتد یک “رهبر بزرگ در حال حاضر” در فرناندز دارد و از همه بازیکنان جوان باشگاه خواست که به او نگاه کنند.

او گفت که اهمیت فرناندس برای تیم را نمی توان به دلیل ثبات محض، نگرش درست و سطوحی که برای یونایتد حفظ می کند دست کم گرفت.

ماتا گفت: “می توانم به شما بگویم که برای من یک رهبر بزرگ در حال حاضر در آنجا وجود دارد که کاپیتان برونو است.

من باید به همه بازیکنان جوان بگویم که به او نگاه کنند. من نمی توانم به شما بگویم که او چقدر برای باشگاه مهم است و نه تنها به خاطر کارهایی که در بازی های گذشته انجام داده است، به ثمر رساندن دو گل و پیروزی در بازی (مقابل شفیلد یونایتد)، بلکه ثبات او در سال هایی که برای باشگاه بازی می کند. فقط باور نکردنی است

او یک بازیکن برتر و برتر است، اما به عنوان یک فرد حتی بهتر است. بنابراین برای من فرهنگ باشگاه باید حول او ساخته شود. او یک نمونه عالی برای همه نسل جدید است، بازیکنانی که اکنون برای تیم بازی می کنند، (الخاندرو) گارناچو، (کوبی) ماینو، (راسموس) هوجلوند، تا به او نگاه کنند که چگونه تمرین می کند و چگونه رفتار می کند.

برای من، او کسی است که همیشه در کنار تیم است. او می تواند بهتر یا بدتر بازی کند، اما همیشه با نگرش درست در آنجا حضور دارد. و برای من، بازیکن منچستریونایتد بودن همین است.”

می توان تصور کرد که افکار ماتا توسط اکثریت هواداران منعکس شده است. علیرغم اینکه فرناندز به خاطر برخی از بازی هایش در زمین زیر آب گرم قرار گرفت، غیرقابل انکار است که فرناندز در دریایی از تغییرات و عملکردهای ضعیف ثابت بوده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/27/juan-mata-names-bruno-fernandes-as-the-player-manchester-united-must-build-around-279437/ منبع: