ترن هوایی 2 ماهه چلسی طرفداران را در رنج و ناامیدی بی سابقه ای قرار داد – Talk Chelsea

این یک فصل واقعاً دردناک به عنوان هوادار چلسی بوده است. فصل گذشته وحشتناک بود، اما حداقل به طور مداوم وحشتناک بود. هر هفته سختی دلخراشی بود، اما حداقل اجازه نداشتیم امیدمان را بالا ببریم.

این فصل متفاوت بوده است. بارها و بارها به طور منظم وعده داده شده است، به اندازه ای که شما را برای لحظه ای باور کند. برای متقاعد کردن شما کافی است که بازیکنان آسیب دیده می توانند برگردند و اوضاع را تغییر دهند… اما هر بار این یک بازگشت دلخراش به واقعیت است.

گاهی اوقات این خبر بدی از بخش پزشکی بوده است، گاهی اوقات یک فروپاشی در زمین است. در هر مورد، دردناک‌تر از این است که ساده و قدیمی بودن.

گاهی اوقات آنقدر اذیت می‌شوم که می‌خواهم شخص دیگری را وادار کنم تا پست بحث من را در مورد بازی بنویسد، با این حال در تمام فصل این حس وجود دارد که ما فقط در آستانه دور زدن هستیم. کافی است امید را زنده نگه دارید – فقط آن را در هم بشکنید.

این دو ماه اخیر تصویری عالی بوده است. همه چیز خیلی خوب با یک عملکرد قوی مقابل من سیتی در خارج از خانه شروع شد که باعث شد ما در آستانه گرفتن 3 امتیاز از قهرمانان آینده باشیم.

سپس شکستی دردناک مقابل لیورپول در فینال جام EFL بود. نگران نباشید! یک برد خوب مقابل لیدز در جام حذفی. سپس، درد محض در حالی که با برنتفورد به هم می خوریم و به تساوی می رسیم.

اما پس از آن پیروزی 3-2 مقابل نیوکاسل که تقریباً 3-1 بود، باعث شد که ما آنها را در رقابت برای کسب مقام های اروپایی به عقب برگردانیم. حتی بهتر از آن، یک برد بزرگ مقابل لستر در جام حذفی! شاید همین لحظه باشد… اوه حالا، ما دیر مقابل برنلی ده نفره لغزش کردیم و 2-2 مساوی کردیم.

بعدش واقعا احمقانه میشه آن بازی خشمگین با یک برد جادویی بر منچستریونایتد دنبال شد که با خشم خالص از دست دادن امتیاز مقابل شفیلد یونایتد آسیب دیده دنبال شد. سپس شکست 6-0 اورتون، عملکرد امیدوار کننده (اما شکست) مقابل من سیتی در نیمه جام حذفی، و سپس نمایش ترسناک 5-0 این سه شنبه در امارات.

ما واقعاً مطمئن نیستیم که در آینده چه انتظاری داشته باشیم، به جز امیدهای کاذب و ناامید شدن. استون ویلا تیم بسیار خوبی است و به راحتی می تواند ما را از هم جدا کند. همانطور که اسپرز پس از آنها، و در واقع وستهم به نظر می رسد… خوب همین کافی است.

اگر این فصل دیوانه وار یک چیز را به ما آموخت، آن است که هر بازی را در یک زمان انجام دهیم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/chelseas-rollercoaster-2-months-put-fans-through-unprecedented-pain-and-frustration/ منبع: