دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در لیست سیاه گل محمدی؟!


بعد از رفتن سرمربی خارجی تراکتورسازی و ادامه بحران در نتایج این تیم، مدیریت باشگاه تراکتورسازی به سراغ یحیی گل محمدی رفت تا سرمربی سابق پرسپولیس را به تبریز بیاورد. حال تصمیم گرفته شده اقدامات لازم انجام شود و یحیی پس از رفع موانع موجود هدایت سرخپوشان آذری را برعهده بگیرد. حالا حمید مطهری هم به عنوان مربی موقت انتخاب شده و قرار است بعد از روی کار آمدن یحیی گل محمدی دستیار اول او در این گروه باشد. در چنین شرایطی اگر حضور یحیی را قطعی بدانیم و مطمئن باشیم این مربی پرسپولیس به فوتبال بازخواهد گشت، تکلیف دو بازیکن تراکتورسازی با سرمربی جدید این تیم مطلقا مبهم نیست. بازیکنانی که فراز و نشیب هایی را با یحیی گل محمدی و به نوعی پای پرسپولیس تجربه کرده اند نیز به وسط این ماجرا کشیده می شوند.

ماجرای جدایی نعمتی

سیامک نعمتی در زمانی که هنوز یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت از این تیم جدا شد و گفته می شد سیامک دیگر جزو پازل تاکتیکی یحیی نیست و به همین دلیل مجبور به ترک پرسپولیس شد. اگرچه خود نعمتی در این باره چیزی نگفته و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرده است، اما برخی از اعضای خانواده او در فضای مجازی مواضع قاطعی را اتخاذ کرده اند و مصاحبه یحیی گل محمدی که در آن از نیا به خاطر موفقیت بعد از جدایی تشکر کرد، اما سیامک نعمتی این کار را نکرد. صحبت کنید، این نیز به انگیزه تقویت اختلاف بین طرفین اضافه شد. فراموش نکنیم که سیامک در دیدار رفت مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی به دیدار یحیی گل محمدی نرفت و همین موضوع در همان زمان سر و صدای زیادی به پا کرد.

یک راز نادر

یکی دیگر از بازیکنانی که اگر یحیی گل محمدی سرمربی تراکتور شود وضعیتش عجیب می شود محمد نادری است. فوتبالیستی که در دوران فوتبالش علاوه بر پرسپولیس پیراهن استقلال را بر تن می کرد و در پاییز 1398 با پیوستن به استقلال در نقش یکی از یاغی های فوتبال ایران ظاهر شد. البته نادری چند ماه پیش و در جریان تقابل پرسپولیس و تراکتورسازی به سراغ گل محمدی رفت و طرفین با هم درگیر شدند اما شایعات زیادی درباره او شنیده می شود که تا امروز نه او و نه گل محمدی قطعی نشده اند. یکی از شایعاتی که در مورد رابطه نادری و یحیی شنیده می شود این است که محمد قبل از جدایی از پرسپولیس در سال 2019 درخواست ملاقات با یحیی گل محمدی و صحبت در مورد وضعیت او و شکل حضورش در تیم دائمی پرسپولیس را داشته است اما سرمربی پوشان تهرانی در زمان قرمز بودن این سوال را رد کرد و تاکید کرد که همه باید برای رسیدن به تیم اصلی تلاش کنند و هیچکس از قبل فیکس نشده است. از سوی دیگر تابستان گذشته شایعه بازگشت نادری به پرسپولیس به گوش می رسید که یحیی گل محمدی آن را در لیست خرید خود قرار نداد. ناگفته نماند که هر دو مورد ذکر شده شایعاتی است که در فضای مجازی دست به دست می شود و تا به امروز هیچ یک از طرفین در این مورد صحبتی نکرده اند و احتمالا نمی خواهند در این مورد صحبت کنند و یا حتی تکذیب نکنند، زیرا در صورت سرمربی شدن گل محمدی، شرایط جدیدی ایجاد خواهد شد. قطعا برای احزاب ایجاد می شود.

دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در لیست سیاه گل محمدی؟!



سرویس داخلی اخبار فوتبال