جیانیس آنتتوکومپو برای بازی 3 مقابل پیسرز غایب است

در پنج بازی اخیر، میلواکی باکس دو بار MVP جانیس آنتتوکومپو را نداشته است. این بازیکن 29 ساله با مصدومیت طولانی ساق پا دست و پنجه نرم می کند. در 9 آوریل، Antetokounmpo در برابر سلتیکس ساق پای خود را مصدوم کرد و آن بازی را زودتر ترک کرد. PF ستاره میلواکی قبلاً برای بازی 3 دور اول مقابل پیسرز کنار گذاشته شده است.

این باعث می‌شود ششمین بازی متوالی جیانیس از دست برود و این سری به ایندیانا منتقل شود. میلواکی بازی 1 را در خانه برد اما سپس در بازی 2 به پیسرز باخت. خودی های NBA می ترسند که Antetokounmpo نتواند این مجموعه را بازگرداند. این بدان معناست که دامیان لیلارد ممکن است مجبور شود تیم را به پیروزی برساند تا شانس حضور در دور دوم را داشته باشد.

جیانیس آنتتوکومپو چه زمانی به میلواکی باکس بازخواهد گشت؟

در طول فصل عادی 2023-24، جیانیس آنتتوکومپو در 73 بازی برای باکس به میدان رفت. متأسفانه او سه بازی قبل از پایان فصل عادی از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد. این باعث شد که این ستاره هشت‌بار در پنج بازی اخیر خود از زمین خارج شود. دیدار امشب مقابل پیسرز ششمین بازی متوالی او خواهد بود که از دست می دهد. برای باکسی که تلاش می کنند از دور اول خارج شوند، ایده آل نیست. پرسنل رسانه ها این سوال را مطرح کرده اند که آیا جیانیس به اندازه کافی سالم است که بتواند در دور اول بازگردد.

به همین دلیل است که میلواکی بیرون رفت و دامیان لیلارد را در این فصل به دست آورد. او 35 امتیاز در یک برد در بازی 1 به دست آورد و 34 امتیاز دیگر در باخت خود در بازی 2 به پیسرز داشت. اگر باکس شانسی برای برنده شدن بخواهد، لیلارد در تمام سریال‌ها به این نوع تولید نیاز دارد. آنتتوکومپو در فصل عادی 2023-24 (2023-24) امتیاز (30.4) در هر بازی داشت و میلواکی این تولید را در پلی آف 2024 از دست داده است. باکس بازیکنی ندارد که بتواند تولید تمام NBA را که آنتتوکومپو آورده است، جبران کند.

در جاده در بازی 3، پیسرز با 6 امتیاز برتری دارد. میلواکی برای تقسیم یکی از دو بازی بعدی به تلاش کامل تیمی نیاز دارد. آنها می‌توانند با تساوی 2-2 این سری زندگی کنند و برای بازی 5 به میلواکی برگردند. کریس میدلتون به طور میانگین کمتر از 20+ امتیاز در هر بازی در این سری کسب کرده است. میلواکی به سادگی به میدلتون نیاز دارد تا گلزن ثابت دیگری باشد تا به دامیان لیلارد کمک کند. آن بازی در ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت شرقی به پایان می رسد.



https://sportslens.com/news/milwaukees-giannis-antetkounmpo-calf-is-out-for-game-3-vs-the-indiana-pacers/ منبع: