مدیران عامل من: معلوم شد مشکل ما بازیکنان نبودند!


سرویس خبر شماره: 2017175
7 مه 1403 در 3:45 ب.ظ.
1.1 هزار |

1نقطه نظر

مخالفان و حاشیه نشینان به دنبال تخریب هستند

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با تشکر از اعضا و حامیان تیم ابراز امیدواری کرد نارنجی پوشان همچنان روند موفق خود را حفظ کنند.

مدیران عامل من: معلوم شد مشکل ما بازیکنان نبودند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: ابتدا خوشحالم که به خواست خدا تیم مس. ، هواداران و شریف رفسنجان طی دو ماه اخیر باعث خوشحالی من شد و از نظر فنی و حرفه ای و اخلاقی مایه مباهات این مردم استان کرمان و تجارت مس است.

پورمحمدی درباره تغییرات نیم فصل و فرآوری مس گفت: به لطف خدا و حمایت شرکت مس توانستیم در نیم فصل تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک فرد محترم و توانمند بود. مربی به نام محرم نویدکیا تصمیم و تغییری که در واقع مس را از شرایط بحرانی گذشته نجات داد امروز خوشحالیم که چنین پیشرفت موفقی در کنار عملکرد درخشانی که همگان را به همراه داشته و بسیار خوب بوده است نتایج، تیم ما اکنون الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه ای ایران است و این برای من و باشگاه ما بسیار مهمتر است که رفسنجانی ها به همین دلیل نویدکیا را دوست دارند و به حضور این اخلاق افتخار می کنند مربی در شهر

2014905

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان افزود: در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه نشینان وجود دارند و سعی می کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند اما تیم ما فقط در میدان پاسخگو است. به لطف خدا، تلاش کادر فنی و زحمات بازیکنان و حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم فصل دوم با بهترین خط حمله و ما به یک چهارم نهایی جام حذفی رسیدیم. این نتایج نشان می دهد که مشکل ما بازیکنان نبودند و این افراد اکنون در یک فضای آرام و حرفه ای کیفیت واقعی خود را نشان می دهند.

پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل پیش رو گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی از سوی شرکت مس نیز در استان و شهرستان نسبت به این تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات برطرف شده است. انشاالله با حضور نویدکیا می خواهیم برای یک فصل موفق آماده شویم و تیمی قدرتمند را آماده کنیم. ساختار اصلی این تیم برای فصل آینده نیز حفظ خواهد شد زیرا این افراد توانایی و مهارت واقعی خود را نشان داده اند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم با ادامه نتایج خوب در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی فصل آینده یکی از تیم های قدرتمند و شایسته در صدر جدول باشیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی