منچستریونایتد قصد دارد جانی ایوانز را به سیستم مربیگری این باشگاه القا کند – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


برنامه اولیه اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد در تابستان گذشته، فروش هری مگوایر، کاپیتان وقت منچستریونایتد و استفاده از آن پول برای تلاش برای جذب مدافع جدیدی بود که با سبکی که او می‌کوشید مناسب‌تر باشد.

اما در نهایت، قرارداد بازیکن انگلیسی با وستهم یونایتد شکست خورد و شیاطین سرخ مجبور شدند از برنامه های خود برای به خدمت گرفتن ژان کلر تودیبو از OGC Nice صرف نظر کنند.

در عوض، با گزینه های بسیار کمی روی میز باقی مانده بود، پس از اینکه مرد ایرلندی شمالی در طول تمرین، هلندی را تحت تأثیر قرار داد، باشگاه تصمیم گرفت به جانی ایوانز کهنه کار قراردادی یک ساله پیشنهاد دهد.

فارغ‌التحصیل سابق آکادمی پس از آزادی توسط تیم سابق لسترسیتی برای حفظ آمادگی جسمانی خود با باشگاه تمرین می‌کرد و در آن زمان هرگز فکر نمی‌کرد که بازگشت به باشگاه دوران کودکی‌اش یک گزینه باشد.

بازگشت ایوانز به یونایتد

ابروها بالا رفت و اولین بازی او در بازی با آرسنال انجام شد که در نهایت این باشگاه دو گل دیرهنگام دریافت کرد که باعث خشم هواداران شد.

از آن زمان، این بازیکن 36 ساله سال ها را به عقب بازگردانده و با توانایی خود در توپ تحت تاثیر قرار داده است، که هرگز آن را از دست نداد، در حالی که خواندن بازی و سر با تجربه او در شرایط سخت به باشگاه کمک کرد.

با افزایش بحران مصدومیت، برنده سه بار لیگ برتر، بیش از حد انتظارش بازی کرد و 25 بازی در تمام رقابت ها انجام داد و یک پاس گل نیز ثبت کرد.

تأثیر او چنان بوده است که بنا به گزارش ها، تن هاگ از او می خواهد که در آن باقی بماند و قرارداد چرخشی دیگری امضا کند. در حال حاضر، برنده 07/08 لیگ قهرمانان اروپا مصدوم است و مالکان جدید INEOS قصد دارند به جای جذب ستاره های باتجربه، روی جوانان تمرکز کنند.

این می تواند به این معنی باشد که یک قرارداد جدید دیگر برای بازیکن ملی پوش ایرلند شمالی ممکن است محقق نشود، حتی اگر تن هاگ در انظار عمومی برای ایوانز مبارزه کند.

جالب اینجاست که Givemesport اکنون فاش کرده است که سلسله مراتب باشگاه تحت تاثیر پیشنهادات مدافع سر الکس فرگوسن قرار گرفته اند و قصد دارند او را به کادر مربیگری معرفی کنند.

با توجه به تعداد زیادی از استعدادهای جوان آکادمی، باشگاه احساس می کند که می توان از تجربیات ایوانز به بهترین وجه استفاده کرد اگر او در کنار رشد در بخش مربیگری کار کند.

«اگرچه یونایتد هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و کارکنان را ساده‌تر می‌کند، اما خبر از داخل مرکز تمرینی کارینگتون این باشگاه این است که جانی ایوانز، مدافع کهنه‌کار ممکن است برای پستی در آینده در کادر مربیگری در نظر گرفته شده باشد.

با وجود چندین نمایش عالی، مشخص نیست که آیا به مدافع ایرلند شمالی قرارداد یک ساله دیگری پیشنهاد می شود یا خیر. این احتمالا زمانی مشخص می شود که آینده واران، ویکتور لیندلوف و هری مگوایر مشخص شود.

قرارداد کوچینگ در خط لوله

اما، آرامش، دانش و تجربه فوتبالی ایوانز توسط چهره‌های ارشد مورد توجه قرار گرفته است که در آینده، مایلند او را با مدافعان جوانی مانند ویلی کامبوالا درگیر کنند.

مدافع میانی نیز احتمالاً در این مورد نظر خواهد داشت. اگر فکر می‌کند هنوز هم می‌تواند در سمت بازی چیزی ارائه دهد، ممکن است به مراتع جدید برود و در زمان مناسب بازگردد.

اگر یونایتد واقعاً دو مدافع میانی را در تابستان به خدمت بگیرد، شانس این کهنه کار برای کسب دقایق ممکن است کاهش یابد، اما باشگاه می تواند از خرد او بهره مند شود، اگر او واقعاً یک سال دیگر حفظ شود.

زمانی که مدافع آماده آویختن کفش‌هایش باشد، می‌توان نقش مربیگری را پیشنهاد داد. همانطور که او در این فصل نشان داده است، ایوانز مطمئناً می تواند در صورت لزوم با بهترین ها پا به پای او بازی کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/26/manchester-united-have-plans-to-induct-jonny-evans-into-the-coaching-system-at-the-club-279418/ منبع: