خداداد: سرنوشت در دست استقلال است


سرویس خبر شماره: 2017349
8 مه 1403 ساعت 4:45 ق.ظ.
287

0نقطه نظر

از اصطلاحات خارجی استفاده نکنید

خداداد عزیزی معتقد است پرسپولیس با آمدن اسمار فوتبال بهتری ارائه خواهد کرد اما انتقادات به سبک بازی استقلال را هم غیر منطقی می داند.

خداداد: سرنوشت در دست استقلال است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ برتر فوتبال ایران به حساس ترین روزهای خود رسیده است و در فاصله 6 هفته مانده به پایان این رقابت ها، 2 تیم استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت می پردازند. خداداد عزیزی بازیکن و مربی سابق تیم ملی تاکید می کند که شانس هر دو تیم برای قهرمانی برابر است و تیمی که در این هفته های حساس اشتباه نکند قهرمان می شود. عزیزی در گفتگو با همشهری به سوالات پاسخ می دهد.

رقابت پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی لیگ را چگونه می بینید؟

تنها جذابیت قهرمانی ایران همین رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال است. غیر از این چیز خاصی در لیگ نمی بینم.

این یعنی کیفیت فنی قهرمانی ایران خوب نیست؟

گلزن فعلی لیگ برتر چند گل زده است؟ اگر اشتباه نکنم 14 گل. مسابقات قهرمانی امتیاز بالایی به دست نمی آورد و اگر هم تیمی برنده شود، با اختلافی بسیار کم است. بسیاری از تیم ها فاقد قدرت هجومی هستند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها قطب های فوتبال هستند. تراکتور هم هر از چند گاهی گل می زند اما لیگ ما کیفیت فنی بالایی ندارد. اکثر تیم ها دولتی هستند و مشکل خرج دارند و فقط 3 یا 4 تیم خصوصی در لیگ داریم. تیم های خصوصی نیز به نوعی دولتی یا «خصولتی» هستند. امروز گفته می شود استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده اما این بخش ها دولتی هم هستند. آیا پتروشیمی ها و بانک های خلیج فارس دولتی نیستند؟ سال هاست که AFC را با این چیزها فریب می دهیم اما امیدوارم فوتبال ایران بالاخره شرایط مساعدی پیدا کند.

1975942

استقلال یا پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارند؟

هر دو تیم شرایط خوبی دارند و در حال کسب نتیجه هستند. پیش بینی خیلی سخت است و باید دید کدام تیم در مسابقات بعدی کمترین اشتباه را مرتکب خواهد شد. برای هر تیمی سخت خواهد بود که در این 6 بازی فشرده شود.

شانس دو تیم را مساوی می دانید؟

استقلال همچنان یک امتیاز دارد و به نوعی دست بالا را دارد. این تک امتیاز شانس آنها را کمی افزایش می دهد چرا که سرنوشت قهرمانی در دستان استقلالی هاست اما پرسپولیس تیم خوبی است و انتظار دارد استقلال امتیاز بگیرد.

برخی به سبک بازی استقلال انتقاد می کنند، نظر شما چیست؟

در هیچ جای دنیا نمی بینید که این صحبت ها مطرح شود، اما عده ای در تلویزیون می آیند و اصطلاحات خارجی را به کار می برند که واقعا خنده دار است. وقتی تیمی نتیجه می گیرد چیزی باقی نمی ماند، استقلال هم نتیجه گرفت و این مهمتر از هر چیز دیگری است.

به نظر شما سبک بازی پرسپولیس بهتر از استقلال است؟

پرسپولیس بهتر بازی می کند. آنها پس از انتخاب اسمار به عنوان سرمربی جدید، فوتبال تهاجمی به نمایش می گذارند.

چرا سپاهان کورس قهرمانی را ترک کرد؟

نمیدانم چه بگویم. آنها امسال و پارسال تیم خوبی داشتند اما نمی دانم چرا قهرمان نشدند.

مجله اخبار فوتبال داخلی