گل گهر شیراز به دنبال فرار از کابوس است


سرویس خبر شماره: 2017157
7 اردیبهشت 1403 ساعت 13:37 |
489 امتیاز خبر

0نقطه نظر

از این پس جام حذفی در اولویت است.

تیم فوتبال گل گهر در 4 بازی اخیر لیگ برتر نتایج غیرمنتظره ای کسب کرده است.

گل گهر شیراز به دنبال فرار از کابوس است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اوزونیدیس و شاگردانش در نیم فصل دوم لیگ برتر شروع خوب و امیدوارکننده ای داشتند اما با شکست مقابل ملوان در انزلی که با اعتراض داوری همراه بود، علیرغم پیروزی در مرحله بعد. همخوانی داشتن. مقابل صنعت نفت سیرجان از دایره پیروزی خارج شد.

گلگهر سپس در سه بازی متوالی مقابل سپاهان، پرسپولیس و هوادار متحمل شکست شد و در آخرین بازی لیگ برتر با وجود برتری دو گل از استقلال خوزستان در ورزشگاه اختصاصی خود تا دقیقه 90، پیروزی را به تساوی دو بر دو تغییر داد. دقایق. . انجام داد

این نتایج باعث شده تا گل گهر که یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر این دوره از مسابقات بود، فاصله قابل توجهی از صدرنشینان این مسابقات داشته باشد و در حال حاضر با 34 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد. با تیم هفتم ذوب آهن به 3 امتیاز رسید.

2015019

البته آمار تلفات کلیدی گل گهر در آن روزهای سخت موثر بود. آنها در شروع سال جدید نوید عشوری را به عنوان مغز تیم در خط میانی تا پایان فصل از دست دادند و زنده روح و زاهدی به عنوان دو مهره کلیدی دیگر تیم همچنان غایب هستند. از دسترس اوزونیدیس که باید در کات پلی آف دیده شود. آیا آنها مسابقات را پیدا کردند یا نه؟ علیزاده در این مدت در گل گهر هم مصدوم شد و طی یکی دو هفته اخیر به شرایط بازی برگشته است.

این در حالی است که گل گهر در مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه حافظه شیراز به مصاف فجر می رود و اوزونیدیس و شاگردانش در این دیدار خارج از خانه به دنبال پیروزی و بازگشت به روزهای خوب خود هستند. بدون شک جام حذفی اکنون برای گل گهر اولویت بیشتری نسبت به لیگ برتر دارد و باید دید با کادر فنی یونانی خود چه نتایجی در این جام کسب می کنند.

2015018
باشگاه گل گهر با طراحی این پوستر میزبان مسابقات فجر بود. آنها در مرحله اول جام حذفی موفق شدند نیکاپارس چالوس را در سیرجان شکست دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی