هواداران مس رفسنجان به این تیم افتخار می کنند/رکورد تیم نویدکیا جامی است



رکورد شکست ناپذیر از جمله پیشنهاداتی است که برای هر ورزشکار یا مربی تا پایان عمر افتخاری بزرگ باقی خواهد ماند. در دنیای فوتبال به قدری نادر است که مثلاً یک جام طلا به قهرمان لیگی که در یک فصل بدون شکست جام را برده است، اهدا شود. آرسنال جام طلایی لیگ برتر جزیره را در سال 2004 تحت هدایت آرسن ونگر به دست آورد، رکوردی که هنوز در لیگ برتر تکرار نشده است.

در حال حاضر شاگردان لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو در بین معتبرترین لیگ های جهان این شانس را دارند که بدون شکست در بوندسلیگا قهرمان شوند. البته لورکوزن قهرمان شد اما آنقدر مهم است که بازیکنان و مربیان این تیم برای این مهم دست به هر کاری بزنند.

در لیگ برتر ما فقط یک بار این اتفاق افتاد و استقلال با فرهاد مجیدی بدون باخت قهرمان شد. افتخاری که شاید تا مدت ها تکرار نشود. در حال حاضر استقلال با جواد نکونام در بالای جدول و مدعی اول قهرمانی است اما نکونام در هفته سوم مقابل سپاهان شکست خورده است.

همه اینها را گفتیم تا تاکید کنیم که شکست ناپذیر ماندن برای هر تیم، مربی و بازیکنی در هر رشته ورزشی افتخاری ابدی است و می تواند بزرگترین انگیزه برای تیم هایی باشد که شانس زیادی برای قهرمانی در کات و عنوان ندارند. کاری که مس رفسنجان انجام می دهد و البته می تواند در آینده جام حذفی را نیز کسب کند.

مس این فصل و بعد از 4 سال بدون محمد ربیعی شروع شد. او به دلیل الهام خاموشی که از بین رفت، نتایج مورد انتظار خود و سران این باشگاه را به دست نیاورد. ساکت برجسته بود در حالی که مس اصلا نیم فصل خوبی نداشت. 15 امتیاز در 15 مسابقه حاصل از 4 برد، 3 تساوی و 8 شکست با 13 گل زده و 22 گل خورده در رده دهم جدول …

و حالا مس از آغاز حضور محرم نویدکیا روی نیمکت خود، 11 بازی لیگ و جام حذفی انجام داده و تا کنون طعم شکست را نچشیده است. مس در پایان هفته نهم دور برگشت 3 برد و 6 تساوی کسب کرده و در کنار استقلالی ها جزو دو تیم بدون شکست کشورمان است.

مس تا کنون دو بازی جام حذفی انجام داده که یک برد و یک تساوی کسب کرده است. تیم های لیگ برتری در الوارود موفق شدند استقلال بزرگ را شکست داده و حذف کنند و عصر پنجشنبه در آغاز مرحله یک هشتم نهایی مقابل پیکان در وقت های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به گل به تساوی یک بر یک دست یافتند. . ، آنها به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. به نام خود رزرو کنید

اکنون مس در بین 8 تیم برتر جام حذفی اولین تیم است و با ادامه این روند شانس قهرمانی را دارد. البته شانسی برای قهرمانی وجود ندارد اما رکورد شکست ناپذیر محرم نویدکیا افتخاری است که شاگردانش و هواداران مس می توانند برای همیشه به آن افتخار کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین های 24 هفته لیگ برتر/ ربیعی طلسم را شکست، اصفهانی ها بازگشت/ تغییر 24 ساعته در بالای جدول



سرویس داخلی اخبار فوتبال