ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز


سرویس خبر شماره: 2017149
7 اردیبهشت 1403 ساعت 12:34 |
8.5 هزار امتیاز خبر|

62نقطه نظر

برنده شدن در دومین بازی پلی آف؛

مورائیس همچنان در اهواز و یک بازی مهم دیگر مصدومان زیادی دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوزه مورایس در چنین شرایطی تیمش را راهی اهواز کرد و طلایی پوشان با آبی پوشان آماده رویارویی با استقلال ملاثانی هستند. رضا اسدی، محمدجواد حسین نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در کادر فنی حضور ندارند. برای ادامه داستان مصدومیت فصل جاری در اردوی سپاهان. علاوه بر این، وضعیت پیام مورد نیاز نامشخص است.

با این حال، هنوز یک بازیکن در اردوی این تیم وجود دارد که مورایس می تواند 11 بازیکن سمی را برای پیروزی در مرحله دوم پلی آف به میدان بفرستد.

2015011

سپاهان با این توصیف، قرار است بازیکنان زیر برای سپاهان در دیدار مقابل استقلال ملاثانی به میدان بروند:
پیام نیازمندان – میلاد زکی پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شخاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که می دانیم دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام است و از طرفی در قسمت هجومی باید دید مورائیس از کدام بازیکن برای جایگزینی رضا اسدی استفاده می کند. و فرشاد احمدزاده. در ادامه زمین شاهد حضور همان بازیکنان ثابت هستیم و انتظار داریم حتی در غیاب چند بازیکن کلیدی هم شاهد پیروزی تیم موریس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا آغاز می شود. در دور قبل، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

2015012
2015013
2015014

مجله اخبار فوتبال داخلی