ترفند جالب رئال برای دو برابر شدن دستمزد امباپه


سرویس خبر شماره: 2017205
7 مه 1403 در 6:02 ب.ظ.
2

0نقطه نظر

رئال مادرید با ترفندی قابل توجه تصمیم گرفت دستمزد پیشنهادی کیلیان امباپه را دو برابر کند.

ترفند جالب رئال برای دو برابر شدن دستمزد امباپه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان 2024 به پایان می رسد. او تمایلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

AS گزارش می دهد که امباپه کاهش قابل توجهی در حقوق سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می کند، پذیرفته است. آس تاکید کرد امباپه سالانه 15 میلیون یورو دریافت می کند تا در جمع ستاره های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال با دادن 80 درصد حق تصویری این بازیکن می خواهد دستمزد او را افزایش دهد. گفته می شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. به گزارش AAS، این اقدام تضمین کننده دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال است.

پس از صعود رئال مادرید و پاری سن ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد بسیار مشکل یافتند.

2015081

با توجه به احتمال تقابل مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو 2024 اعلام شود.

در احتمال دیگری گفته می شود که اعلام این انتقال می تواند به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به خصوص که قرارداد او با پاریس در 30 ژوئن به پایان می رسد.

مجله اخبار فوتبال خارجی