رجب زاده: بازیکن لیگ نقطه ضعف تیم ما بود


سرویس خبر شماره: 2017340
7 اردیبهشت 1403 ساعت 23:54 |
1.3K |

6نقطه نظر

مهدی رجب زاده در نشست خبری پس از شکست تیمش به تشریح وضعیت بازیکنانش پرداخت.

رجب زاده: بازیکن لیگ نقطه ضعف تیم ما بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر شهید سپاسی پس از شکست تیمش مقابل گلگره در جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و گفت: هواداران از حضور خود ما را شرمنده کردند و متاسفم. که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.» این برای ما باعث افتخار است که تیم ما این همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

وی ادامه داد: شاید اگر کسی بازی را نمی دید، این نتیجه را نمی دید، فکر می کرد تیم ما بد بازی کرد، اما به نظر من در مقابل تیم قدرتمند گل گهر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و اگر هم بازی می کردیم. گل اول را بزنم، چنین نتیجه ای ثبت نمی شد. به بازیکنانم هشدار داده بودم که مراقب بازیکن حریف لالیگا باشند، اما تورس توانست در این دیدار تاثیرگذار باشد و او بود که نتیجه را رقم زد.

1884907

رجب زاده خاطرنشان کرد: گهر از 4 موقعیت 3 گل زد اما موقعیت هایی هم داشتیم که هیچ کدام تبدیل به گل نشد. با این حال ما این دیدار را فراموش کرده و روی مسابقات قهرمانی تمرکز می کنیم. انتظار داریم تماشاگران در این دیدار خاطره خود را پر کنند زیرا این دیدار نه تنها برای صعود بلکه برای قهرمانی لیگ نیز تعیین کننده است. البته انتظار داریم مسئولان شهرستانی و استانی در این مسابقات همراه ما باشند.

رجب زاده در خصوص تصمیم کمیته انضباطی برای دیدار این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: روز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات به کمیته انضباطی در خصوص این دیدار می رود و می دانم که این کمیسیون نیز به دنبال عدالت است فکر می کنم در مورد دیدار با ملاثانی همه چیز مشخص است و بازی باید 3-0 به نفع ما اعلام شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی