پرسپولیسی بودم اما می گفتند معتاد است/ برانکو دوست نداشت من به پرسپولیس بیایم!


محسن مسلمان از جمله بازیکنانی بود که خیلی ها معتقد بودند اگر در فوتبال پیشرفت بهتری می کرد و آسیب های عجیبی نمی دید، وضعیت بسیار مناسب تری در فوتبال ایران پیدا می کرد و حتی می توانست در اروپا بازی کند.

چند روز پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس مقابل استقلال در دربی برگشت لیگ شانزدهم، مسلم هم اردیبهشت 1398 به خبرروزی آمد و شرایط فوتبالی خود را فاش کرد.

با هم خلاصه صحبت های مهندس وقت پرسپولیس را می خوانیم:

  • این را قبول ندارم که استقلالی ها بگویند در دربی 7 فروردین 1394 دو پنالتی نگرفتند، البته اگر هم چنین اتفاقی می افتاد قطعا بازی را می باختند. پرسپولیس در این دیدار به شکلی فوتبالی و بدون کمک تیم داوری پیروز شد. در همان مسابقه گاهی داور 50-50 موقعیت را به سود استقلال سوت می زد اما باز هم پیروز شدیم.
  • من توسط آقای طاهری به پرسپولیس اضافه شدم و برانکو دوست نداشت من به این تیم بروم. در همان ابتدای فصل عفونت چشمی داشتم و روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و نتوانستم با تیم تمرین کنم. در آن زمان با وجود اینکه من فوتبالیست حرفه ای و در تیم پرسپولیس بودم، عده ای می گفتند محسن مسلمان معتاد است!
  • نمی دانم چرا شادی گل اینقدر در پرسپولیس سر و صدا کرد! حتی بعد از بازی پرسپولیس مقابل صبا با آقای علی دایی تماس گرفتم و ایشان صریحا به من گفتند خوشحالی تو به کسی ربطی ندارد.
  • زمانی که بازیکن ذوب آهن بودم، یک روز آقای آذری به من زنگ زد و گفت بیا. طبق قرار قبلی به ملاقات آقای افشارزاده که مدیرعامل استقلال بودند رفتم. افشارزاده گفت اگر به استقلال بیایی 500 میلیون با تو قرارداد می بندیم که البته 300 میلیون از این مبلغ را به عنوان رقم رضایتنامه می گیریم! جواب دادم: هندوانه میخری؟ بعد از آن به آقای آذری گفتم با عنوان مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن با هر تیمی صحبت کنید می روم اما به استقلال نمی روم. هر تیمی غیر از استقلال. همان زمان و قبل از اتمام مهلت نقل و انتقالات، فولادی ها پیشنهاد دادند و من به آن تیم رفتم.

گفتگو با محسن مسلم و کمال صغام نیا



سرویس داخلی اخبار فوتبال