مایلی کهن دیگر با شاه صحبت نمی کند/ گل محمدی همچنان گزینه فدراسیون است



مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال گفت: لیگ امسال فراز و نشیب های زیادی داشت و دلیل آن هم وقفه ها بود. برخی مسابقات از نظر کیفی خوب هستند اما این کیفیت در همه تیم ها وجود ندارد و برای اولین بار می بینید که فاصله تیم اول جدول با تیم های هفتم و هشتم بیست امتیاز است و این نشان می دهد که تیم ها خیلی از هم دور هستند با پاس دادن فاصله را با تیم سوم احساس می کنید. تیم ها بین سه تا چهار سطح هستند. این می تواند به دلیل وضعیت مالی آنها باشد. برخی از تیم ها می توانند بازیکنان باکیفیت جذب کنند و برخی دیگر باید به نقاط قوت خود بپردازند.

وی افزود: اگر خوب نگاه کنید پارسال که آمد آقای خمز چقدر پول اعلام شد. یا مورایس آنها مربیان خوبی هستند اما دلیل اینکه در لیگ ما موفق نیستند این است که مربیان خوب ما نمی توانند با همان سرعت پیشرفت کنند. مربیان خوب می آیند و یک مدت موفق می شوند، بعد مثل بقیه می شوند. این ربطی به مربیگری ندارد. مسائل دیگری نیز وجود دارد که باید پیگیری شود.

جلالی گفت: الان صحبت از قهرمانی سخت است. یک اشتباه و یک اشتباه می تواند قهرمان را تعیین کند. در حال حاضر نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد.

عالی ترین مقام فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت سرمربی تیم امید گفت: همه تیم هایمان را آماده کرده ایم و منتظر جلسه هیئت مدیره هستیم که می تواند در هفت هشت روز آینده برگزار شود.

وی در خصوص یحیی گل محمدی که گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید بود، گفت: در خصوص وی نیز باید جلسه هیئت مدیره برگزار شود. یکی از گزینه هاست. در مورد حضور احتمالی آقای گل محمدی در تراکتور باید گفت که هر مربی در این سطح پیشنهاداتی دارد و نباید انتظار داشته باشیم که او ما را معطل کند. ما بحث مثبتی داشتیم و همه چیز به هیئت مدیره برمی گردد.

جلالی در پاسخ به این سوال که برنامه هایش به عنوان رئیس معاونت توسعه و ارتقای فدراسیون فوتبال ایران تا کجا پیش رفته است، گفت: برنامه بلندمدتی داریم که پیشرفت کرده و تا پایان خرداد ارائه خواهیم کرد. و تا پایان شهریور ماه آن را تصویب کند. یک سری برنامه برای لیگ های آینده داریم که هنوز اجرایی نشده است.

وی درباره برنامه های تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: این حوزه کاری من نیست. از ابتدا قرار بر این شد که تیم بزرگسالان فعلا از منطقه ما خارج شوند.

جلالی که در گذشته روابط خوبی با محمد مایلی کهن داشته است، درباره اظهار نظر وی مبنی بر اینکه جلالی دیگر با شاه صحبت نمی کند، گفت: اتفاقاً با او تماس گرفتم و تلفنی با او صحبت کردم. گفتم حاجی بیا با هم فالوده بخوریم.

وی در خصوص اینکه آیا قصد وساطت بین محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی را دارد یا خیر، گفت: قبلا این کار را انجام داده بودم. البته در سال های گذشته و در بین سال های گذشته بازخورد خیلی خوبی نبوده و سعی می کنم در آن شرکت نکنم وگرنه دوست دارم این اتفاق بیفتد اما اگر مفید باشد.

بیشتر بخوانید: پیام ویژه امیر قلعه نویی برای یک ستاره; من تو را می خواهم



سرویس داخلی اخبار فوتبال