قرارداد آرن اسلات بسته شد و کودک شگفت انگیز قرارداد را امضا کرد – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

روز جمعه باعث شد تا لیورپول در خارج از خانه دیگری در لیگ برتر بازی کند، اما در عین حال پیشرفت بزرگی در تعقیب سرمربی بعدی آنها ایجاد کرد.

جدیدترین در اسلات

لیورپول به توافق با فاینورد بر سر آزادی سرمربی آرن اسلات نزدیک است که در پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

این به گفته ملیسا ردی از اسکای اسپورت، با غرامت 9.85 میلیون پوندی پیش بینی می شود که نسبت به پیشنهاد اولیه آنها 7.7 میلیون پوند افزایش یافته است.

اسلات ممکن است در اوایل این هفته به عنوان سرمربی جدید لیورپول معرفی شود ایمیل این احتمال وجود دارد که فاینورد ابتدا موافقت خود را تایید کند.

این بازیکن 45 ساله همچنین قرار است سیپکه هالشوف، دستیار مدیر و روبن پیترز، رئیس بخش عملکرد را با خود به مرسی ساید بیاورد که نیاز به گفتگوهای بیشتری دارد.

فاینورد پنجشنبه شب در اردیویژه گوآهد ایگلز را با نتیجه 3-1 شکست داد تا با کمک بابی آدکانیه، وینگر سابق لیورپول به حریف، جایگاه خود را در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی کند.

3 چیز امروز: بازگشت گاکپو، کلوپ در اسلات و قرارداد جدید

  • کایران موریسونوینگر 17 ساله که قبلاً با تیم اصلی لیورپول تمرین کرده بود، اکنون اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرده است.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 24 سپتامبر 2023: جارود بوون، بازیکن وستهم یونایتد، پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد، جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • دیوید مویس فاش کرده است که جارود بوون “شانس خوبی” برای بازی مقابل لیورپول دارد – البته او این شانس را دارد (WHUFC)
  • جی اسپیرینگ سرمربی لیورپول از انتصاب اسلات استقبال کرد و گفت: “او می تواند یک باشگاه بزرگ را اداره کند” (استادیوم آسترو)

حول و حوش لیگ برتر

لیورپول، انگلستان - پنجشنبه، 27 آوریل 2023: کالوم ویلسون (R) از نیوکاسل یونایتد به همراه هم تیمی خود برونو گیمارش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و نیوکاسل یونایتد در گودیسون پارک، گل سوم را به ثمر رساند.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

  • ریچارد مسترز، رئیس لیگ برتر انگلیس ادعا می کند که 115 اتهام من سیتی در “آینده ای نزدیک” حل خواهد شد – اما آیا واقعاً مهم است؟ (PA)
  • اریک تن هاگ سه روزنامه نگار را از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز جمعه منع کرد – او هنوز از واکنش تقریباً به بستن آن در مقابل کاونتری ناراحت است (بی بی سی اسپورت)
  • ادی هاو تایید کرده است که برونو گیمارش، هافبک نیوکاسل بند فسخ 100 میلیون پوندی دارد – اما فقط در ماه ژوئن فعال است.بار)

مقاله روز و مسابقه شب

همانطور که به جمعه شب خود می پردازید، چرا با گفتگوی ما با آرتور رنارد، کارشناس فوتبال هلندی، در مورد اینکه اسلات می تواند چه چیزی به ارمغان بیاورد و چگونه او در لیورپول جا می افتد، پی نگیرید.

یا اینجا تماشاش کن!

مسابقه شب در لالیگا است، جایی که رئال سوسیداد میزبان رئال مادرید است در شروع ساعت 8 شب در ITV4 در بریتانیا.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/arne-slot-deal-close-and-wonderkid-signs-contract-latest-liverpool-fc-news/ منبع: